صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۳ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
شهردار منطقه ۷ خبر داد؛

خانه روزنامه‌نگاران شهر تا دو هفته آینده افتتاح می‌شود

شهردار منطقه ۷ خانه روزنامه‌نگاران پایتخت تا دو هفته آینده خبر داد.
کد خبر : 926861

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهردار منطقه ۷ امروز ٢٠ مرداد ١۴٠٣ در حاشیه بازدید خبرنگاران از خانه روزنامه‌نگاران گفت: ظرف چند روز آینده خانه تاریخی روزنامه نگاران افتتاح می‌شود.

نصرالله آبادیان اظهار کرد: این مجموعه به‌عنوان مرکز تعاملات بین‌الملل و ارتباطات شهرداری است.

آبادیان با بیان اینکه این خانه برای ایجاد بستر‌های تعامل بهتر با خبرنگاران ایجاد شده است، گفت: همچنین دیوارنگاری در اطراف این خانه با موضوع روزنامه نگاری انجام شده است.

شهردار این منطقه افتتاح رسمی این خانه را دو هفته دیگر اعلام کرد.

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران نیزگفت: برای راه‌اندازی این مرکز بهترین مکان یک خانه قدیمی بازسازی شده بود توسط شهردار منطقه به اهالی رسانه تخصیص یافت تا اینجا تبدیل به محفل همنشینی خبرنگاران شود گفت: قراراست با محوریت خانه روزنامه نگاران ، خدمات شهرداری که باید در اختیار خبرنگاران قرار گیرد از سمت خانه به خبرنگاران ارائه شود.

محمدخانی درباره چگونگی انتخاب مدیر خانه روزنامه‌نگاران به خبرنگار آنا گفت: اداره این مکان هیات امنایی خواهد بود و شهردار تهران به پیشنهاد ما فردی را منصوب می کند.



شهردار منطقه ۷ همچنین گفت: مجموعه پارکینگ قنبرزاده در خیابان بهشتی با ظرفیت ۷۵۰ جای پارک در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری میرسد پارکینگ خیابان سمیه در مکانی قرار دارد که اصناف در آن قرار دارند بنابراین ۲۸۰۰ متر زمین با ظرفیت ۶۰۰ پارکینگ در ۱۴ طبقه نظر گرفته شده ان‌شاالله با چهل هزار متر مربع احداث خواهد شد.

آبادیان از  تلاش برای روان‌سازی حمل و نقل در منطقه به عنوان یکی دیگر از برنامه های شهرداری این منطقه خبر داد و افزود: در همین راستا مجموعه میدان سبلان سی آبان زمان افتتاح پروژه خواهد بود. همچنین، حجم قابل توجهی از شهروندان در ایستگاه امام حسین خط دو و شش جا به جا می شوند اراضی اطراف یعنی پاساژ کویتی ها را تملک کردیم که به اراضی مترو الحاق خواهد شد. زیرگذر میدان سپاه آغاز شده است خوشبختانه مطالعه و تجهیز کارگاه در کنار دانشگاه در نظر گرفته شده و در جهیت تمیهدات موردنیاز درختها به مجموعه نظامی مجاور منتقل شده که سرحال است.

وی گفت: ۷۵ پروژه محله ای داریم، ما پیاده‌روی مناسب در منطقه نداریم از این رو به ارتقای عرصه پرداختیم، بهسازی محورهای میرعماد، طالقانی  و سهروردی در حال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر