صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۳ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
رحمانی به آنا خبر داد؛

تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی «ایده‌ها و راهکار‌های نوین در توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه»

رئیس دبیرخانه برنامه‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی از تمدید ارسال مقالات به همایش ملی «ایده‌ها و راهکار‌های نوین در توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه» تا ۲۵ مرداد خبر داد.
کد خبر : 926848

جعفر رحمانی رئیس دبیرخانه برنامه‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از تمدید ارسال مقالات به همایش ملی «ایده‌ها و راهکار‌های نوین در توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه» تا ۲۵ مرداد خبر داد.

وی اضافه کرد: دبیرخانه برنامه‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با همکاری سازمان‌ها، نهاد‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور، همایش ملی «ایده‌ها و راهکار‌های نوین در توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه را در تاریخ هفت شهریور سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می‌کند.

{$sepehr_key_1044}

رئیس دبیرخانه برنامه‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی افزود: دبیرخانه همایش در موضوعات مرتبط با «توسعه پایدار» آماده دریافت مقالات پژوهشگران، استادان و دانشجویان در رشته-گرایش‌های؛ منابع طبیعی، محیط زیست، کشاورزی، فنی و مهندسی، علوم اجتماعی، اقتصاد، مدیریت، برنامه‌ریزی، جغرافیا، معماری، علوم پایه، پزشکی و سلامت و ... است.

رحمانی با برشمردن مزایا و تسهیلات همایش ملی «ایده‌ها و راهکار‌های نوین در توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه» عنوان کرد: از مزایای این همایش اختصاص نمره پژوهشی برای دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اختصاص امتیاز پژوهشی برای اعضای هیئت علمی، چاپ مقالات منتخب در مجلات علمی-پژوهشی معتبر، ارائه گواهی شرکت در همایش به همه ثبت‌نام‌کنندگان در همایش و ارائه گواهی ارائه مقاله به مقالات منتخب و تجلیل از صاحبان مقالات برتر در مراسم اختتامیه است.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت و ثبت‌نام در همایش به وب‌سایت https://sdlu.tabriz.iau.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر