صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
رئیس فدراسیون کبدی در گفت‌و‌گو با آنا؛

6 بازیکن مطرح کبدی ایران در لیگ ستارگان هند بازی می‌کنند/ ترکیب تیم‌ها برای مسابقات جهانی و آسیایی هنوز مشخص نشده است

محمدرضا مقصودلو گفت: 6 بازیکن مطرح کبدی ایران به دلیل عملکرد خوبی که داشتند مورد توجه لیگ ستارگان کبدی دنیا مرسوم به «پرو کبدی» قرار گرفتند.
کد خبر : 92674

محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره اهم برنامه های تیم ملی کبدی گفت: «در سومین دوره مسابقات «سرکل» کبدی قهرمانی آسیا تیم ایران توانست به مقام سوم و مدال برنز برسد و برای رسیدن به این مدال با حریفانی چون هندوستان و پاکستان مبارزه کرد. تیم‌های هندوستان و پاکستان در این رقابت‌ها بسیار خوب ظاهر شدند به طوری که تیم پاکستان به عنوان میزبان در هیچ مسابقه ای شکست نخورد.»


رئیس فدراسیون کبدی همچنین در مورد دیگر رشته‌های کبدی و مسابقات پیش رو آنها اظهار کرد: «تیم استاندار کبدی شهریورماه در هندوستان مسابقات جهانی را پیش رو دارد و تیم بانوان هم دهم تیرماه باید به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شود. همچنین تیم ساحلی کبدی هم مهرماه سال جاری در ویتنام رقابت‌های قهرمانی آسیایی را پیش رو دارد.»


مقصودلو با بیان اینکه به طور کلی کبدی‌بازان در این چندماه مسابقه دارند، خاطر نشان کرد: «تیم‌های ملی کبدی به صورت پیوسته باید در مسابقات جهانی و آسیایی شرکت کنند و به همین منظور ماه‌هاست در اردو به سر می‌برند. در حال‌حاضر تیم ملی کبدی ساحلی ایران به منظور حضوری قدرتمند در بازی‌های ساحلی آسیا در کشور ویتنام ششمین اردوی خود را از دیروز آغاز کرد. خوشبختانه وضعیت همه تیم های کبدی خوب است و تمامی کبدی بازان در تست های آمادگی جسمانی موفق عمل کردند و اردو به اردو وضعیتشان بهتر شده است.»


وی همچنین در مورد ترکیب نهایی تیم‌های کبدی برای مسابقات پیش رو عنوان کرد: «هنوز ترکیب نهایی تیم‌ها برای مسابقات پیش رو مشخص نشده است. قرار است کادر فنی بانوان هفته آینده اسامی کبدی بازان را اعلام کند اما وضعیت تیم مردان کبدی هنوز مشخص نیست و مردادماه اسامی آنها اعلام می شود.»


مقصودلو از اعزام 6 بازیکن مطرح کبدی ایران به لیگ ستارگان کبدی دنیا موسوم به «پرو کبدی» خبر داد و در همین رابطه گفت : «پس از حضور موفق تیم‌های ملی کبدی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی و بازی‌های ساحلی پوکت تایلند، مسئولان برگزاری لیگ ستارگان کبدی دنیا از عملکرد بازیکنان ایرانی رضایت داشتند و خواهان این بودند که آنها را به لیگ ستارگان دعوت کنند. به همین منظور 6 بازیکن از جمله فاضل اتراچالی، هادی اشتورک، مهراج شیخ و هادی تاجیک قرار است تیرماه راهی کشور هندوستان شوند و در مسابقات پرکبدی این باشگاه شرکت کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر