صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۹ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

بزرگترین مرکز ساخت سوله در ایران

هترین و بزرگترین مرکز ساخت سوله در ایران کم نیست، اما انتخاب بهترین مرکز ساخت سوله واقعا سخت است.
کد خبر : 926723

به گزارش گروه بازارخبرگزاری علم و فناوری آنا، بهترین و بزرگترین مرکز ساخت سوله در ایران کم نیست اما انتخاب بهترین مرکز ساخت سوله واقعا سخت است. در ایران بسیاری از شرکت های بزرگ ساخت سوله وجود دارند که توانایی اجرای صفر تا صد یک پروژه را دارند.

در میان این همه شرکت بزرگ اجرای سازه ها، برخی از شرکت ها واقعا بهترین هستند. این شرکت ها دارای نمونه کار، مجوز، گواهینامه، کیفیت ساخت بالایی دارند. اما شاید برای تان سوال پیش بیاید که چگونه می توانیم این شرکت ها را بشناسیم و کیفیت بالای خدماتشان را تشخیص دهیم؟

با بررسی ویژگی های شرکت و کیفیت خدمات می توانید تشخیص دهید، که کدام یک  از این شرکت ها مناسب پروژه شماست. همچنین مشاهده نمونه کارهای انجام شده، تضمین دهنده کیفیت پروژه شما خواهد بود. در ادامه این مطلب بزرگترین مرکز ساخت سوله در ایران را بررسی می کنیم.

معرفی بزرگترین مرکز ساخت سوله ایران

یکی از بزرگترین شرکت ها و مرکز ساخت سوله در ایران، شرکت بیستون سازه است. این شرکت توانایی اجرای انواع سوله ها را داشته و می تواند در سریع ترین زمان ممکن، پروژه ساخت سوله را پیاده سازی کند.

این مرکز با داشتن بهترین متخصصین مقاوم ترین بنای سوله ای را در سراسر ایران اجرا می کند. فرقی ندارد در کدام شهر ایران باشید، بیستون سازه توانایی اجرا در شهر شما نیز دارد. همچنین هزینه حمل و نقل مناسبی نیز دارد.

شرکت بیستون سازه تا کنون توانسته بیش از 730 سازه موفق را اجرا و در روزمه درخشان خود ثبت کند. با بررسی این نمونه کارها می توان متوجه شد که این شرکت برای ساخت سوله های دامداری، کارگاهی، مرغداری، بیمارستانی و یا ورزشگاهی مناسب است.

همچنین این مرکز با توجه به بودجه ای که دارید، توانایی اجرای پروژه را دارد. ممکن است شما بخواهید با کمترین قیمت یک سوله ارزان بسازید. بیستون سازه با اجرای بهترین سوله های سبک مانند سوله لوله ای به شما کمک می کند که در راه اندازی کسب و کار خود صرفه جویی کنید.

چرا بیستون سازه بهترین و بزرگترین مرکز ساخت سوله در ایران است؟

البته که بیستون سازه بدون دلیل به بزرگترین مرکز ساخت سوله در ایران تبدیل نشده است. این مرکز با توجه به کیفیت متریال و کیفیت ساخت و همچنین نمونه کارهای درخشان توانسته خود را در صد شرکت های ساخت سوله قرار دهد. برخی دیگر از دلایلی که بیستون سازه در مقابل رقیبان بهترین است، در اینجا آورده شده است.

کیفیت ساخت

اولین و مهم ترین نکته ای که شرکت بیستون سازه همیشه به آن توجه دارد، کیفیت ساخت سوله ها است. غیر ممکن است که شما نمونه کاری از این شرکت ببینید که استقامت و استحکام سازه رعایت نشده باشد. همه بناهای ساخت شده بیستون سازه طبق استاندارد هستند.

همچنین استفاده از بهترین متریال، کیفیت خدمات بیستون سازه را بالا می برد. بسیار مهم است شما از مرکزی خدمات ساخت سوله دریافت کنید که به کیفیت متریال اهمیت بدهد. همچنین شرکت سازنده نباید کیفیت متریال را فدای قیمت کند.

نمونه کارها

همیشه نمونه کار نشان دهنده توانایی و حرفه ای بودن یک شرکت است. بسیاری از مشتریان به دلیل اینکه بودجه کمی دارند، ترجیح می دهند با مرکزی همکاری داشته باشند که نمونه کار و رزومه قوی است. کاملا قابل درک است که به شرکتی که نمونه کار خوبی ندارد، مشتریان نتوانند اعتماد کنند.

از این رو شما به شما توصیه می کنیم حتما قبل همکاری با هر شرکتی، نمونه کارهای آن شرکت را بررسی کرده و سپس تصمیم به همکاری با آن شرکت بگیرید. در این صورت خیال شما از اجرای پروژه ساخت سوله راحت خواهد شد و هیچ نگرانی نخواهید داشت.

تجربه کاری

شرکت بیستون سازه در مقابل بسیاری از رقبا، تجربه کاری چند ساله دارد. این مرکز ساخت سوله، توانسته از زمان تاسیس، بیش از 730 نمونه کار موفق در کارنامه خود ثبت کند. همین تجربه کاری توانسته اعتماد بسیاری از مشتریان را جلب کند.

از طرفی دیگر تجربه کاری باعث خواهد شد که ساخت سوله کارگاهی یا موارد دیگر با بهترین کیفیت انجام شود. به شما توصیه می کنیم از شرکت هایی کمک بخواهید تجربه چندین ساله با چندین نمونه کار دارند.

قیمت مناسب

همه ما می دانیم که قیمت اجرای پروژه به عواملی مانند نوع متریال، کیفیت متریال، شرکت سازنده و کیفیت خدمات بستگی دارد. به همین دلیل شما باید با مرکزی همکاری داشته باشید با در نظر گرفتن همه این موارد، بهترین قیمت را به شما پیشنهاد دهد.

بسیاری از مرکزهای ساخت سوله وجود دارند که با اینکه تجربه کاری و نمونه کار خوبی ندارند ولی با این وجود قیمت بسیار بالایی پیشنهاد می دهند. در نظر داشته باشید همیشه قیمت بالا نشان دهنده کیفیت بالای خدمات نیست و باید به سایر فاکتورها دقت کرد. شرکت بیستون سازه بهترین خدمات را با بهترین قیمت ارائه می دهد.

ارائه خدمات به سراسر ایران

جالب است بدانید که بیستون سازه فقط در شهر تبریز خدمات ارائه نمی دهد و شما می توانید برای اجرای پروژه در شهر خودتان نیز به متخصصان این مرکز اعتماد کنید. هزینه حمل و نقل نیز به شهر شما در بهترین حالت حساب خواهد شد و موجب افزایش زیاد قیمت نهایی پروژه نخواهد شد.

دارای گواهینامه

یکی از ویژگی های خاص بیستون سازه، داشتن گواهینامه و استاندارد ایزو است که این مرکز توانسته از همان ابتدای فعالیت این گواهینامه را دریافت کند. با وجود گواهینامه ایزو می توانید با خیالی راحت با این مرکز اعتماد کرده و صفر تا 100 پروژه را به این شرکت بسپارید.

توانایی اجرای انواع سوله ها

شرکت بیستون سازه توانایی اجرای انواع سوله ها را دارد. فرقی ندارد که شما چه سوله صنعتی بخواهید و یا ساخت سوله سبک، در هر صورت مطابق میل شما ساخت سوله انجام خواهد شد. نمونه از سوله هایی که امکان اجرا توسط این شرکت دارند شامل موارد زیر هستند:

  • سوله خرپایی
  • سوله تیر ورقی
  • سوله UBM ( یو بی ام )
  • سوله سبک
  • سوله سبک قوسی
  • سوله سبک خرپایی
  • سازه های پوسته ای
  • سازه های فوق سبک چادری

مشتریان راضی

آخرین و اصلی ترین نکته ای که باید همیشه توجه داشته باشید، توجه به نظرات مشتریان است. در طی چندین سال تجربه، بیستون سازه بسیاری مشتری راضی داشته که از کیفیت خدمات راضی بوده اند. شما می توانید نظرات مشتریان را وبسایت رسمی بیستون سازه مشاهده کنید.

برای ارتباط با شرکت بیستون سازه می توانید از روش های ارتباطی استفاده کنید.

تبریز، ولیعصر، فروغی، خیابان شیخ محمد خیابانی، ساختمان هما، پلاک ۱۷/۱

تلفن همراه: ۰۹۱۴۴۳۱۷۱۹۲

شماره دفتر: 04133202198

سخن آخر

شرکت بیستون سازه بهترین و بزرگترین شرکت ساخت سوله در ایران است.  این مرکز بیش از یک دهه تجربه ساخت انواع سازه را دارد و نمونه کارهای درخشانی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

اگر قصد راه اندازی کارگاه صنعتی، دامداری، سالن مرغداری، درمانگاه موقت، ورزشگاه و یا سالن تولیدی را دارید، می توانید با خیالی آسوده به این شرکت اعتماد کنید. شرکت بیستون سازه با توجه به بودجه شما صفر تا 100 پروژه را انجام می دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساخت سوله پروژه
ارسال نظر