صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۹ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

جدیدترین مدل‌های جا کفشی

اولین موردی که مهمان‌ها با ورود به خانه شما مشاهده می‌کنند جاکفشی است. پس باید از مدل‌هایی استفاده کنید که علاوه بر شیک بودن، کیفیت بالایی نیز داشته باشند و همچنین کاربردی باشند.
کد خبر : 926708

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهمان ها وقتی وارد منزل شما می شوند باید از دیدن زیبایی دکوراسیونتان غافلگیر شوند!

اولین موردی که مهمان ها با ورود به خانه شما مشاهده می کنند جاکفشی است. پس باید از مدل هایی استفاده کنید که علاوه بر شیک بودن، کیفیت بالایی نیز داشته باشند و همچنین کاربردی باشند. در این مقاله همراه ما باشید تا با جدیدترین و بهترین مدل ها برای خرید جاکفشی که کاربردی و خاص هستند آشنا شوید.

جاکفشی نشیمن دار مدل باسیل 

اولین مورد از لیست ما جاکفشی مدل باسیل تولید شرکت مطرح النسی است که علاوه بر اینکه یک جاکفشی بسیار شیک است، از اجزای دیگری نیز تشکیل شده. هرکدام از اجزای این جاکفشی کاربرد های مخصوص به خودشان را دارند. 6 کاربرد این جاکفشی شامل موارد زیر هستند:

  1.     نشیمن با تشک راحت
  2.     جاکفشی آینه دار
  3.     آویز مخصوص کلاه، لباس
  4.     جالباسی
  5.     شلف
  6.     جاکلیدی

بخش جا کفشی در واقع دو فضای چسبیده به هم را نشان می دهد که برای قرار دادن هر کفشی مناسب است و به صورت درب های جک و لولایی باز و بسته می شود. این محصول از جنس MDF ساخته شده که با ترکیب فلز و چوب طرح فوق العاده شیکی برای منزل شما محسوب می‌شود. 

جاکفشی دیواری لیونا

یکی دیگر از جا کفشی هایی که بسیار زیبا طراحی شده و با استفاده از جنس MDF و ترکیب رنگ سفید و قهوه ای اش نگین دکوراسیون شما محسوب می شود جاکفشی دیواری مدل لیونا است. این جاکفشی تولید شرکت مطرح النسی بوده که برای خانه هایی که جاکفشی در داخل یا بیرون استفاده می کنند مناسب است.

این جاکفشی از دوبخش شلف باکس و پنل آینه تشکیل شده است و علت دیزاین آن نه فقط جاکفشی بلکه به عنوان اکسسوری ای زیبا در دکوراسیون مدرن است. می توانید این محصول را در ارتفاع مناسب نصب نموده و همچنین قابلیت نصب دو آینه در بخش پنل را نیز دارد. همچنین بخش دوم این جاکفشی فضای مناسبی برای وسایل شخصی مثل ساعت، دستبند یا گردنبند محسوب می شود. روی شلف آن را نیز می‌توانید از انواع قاب عکس استفاده نمایید. همچنین ترکیب رنگ قهوه ای و سفید این محصول قابل سفارشی سازی بسته به دکوراسیونتان هستند.

جاکفشی آپارتمانی کاربون

یکی دیگر از مدل های جاکفشی که با قرار گرفتن در فضای ورودی منزل شما چشم هر میهمانی به آن خیره می شود، جاکفشی آپارتمانی مدل کاربون است. این جاکفشی در واقع یکی از محصولات کامپکت یونیک ایران بوده که چند محصول را داخل خودش جای داده و فقط کاربری جاکفشی ندارد. کاربرد های این محصول شامل موارد زیر هستند:

  • شلف دکوراتیو
  • جاکفشی دیواری
  • آینه مربعی بزرگ
  • قفسه کتاب
  • رخت آویز لباس
  • جالباسی

تمامی این کاربرد ها را جاکفشی کاربون به بهترین شکل بر روی دیوار به نمایش می گذارد. در طراحی این محصول از جدیدترین ترند های روز مثل ترموود استفاده شده که مخصوص دکوراسیون مدرن است. همچنین خطوط عمودی که در این جاکفشی به کار رفته باعث مرتفع تر به نظر رسیدن دیوار ورودی منزل شما خواهد شد. همچنین یکی دیگر از ویژگی های این جاکفشی جذاب، مخفی بودن دستگیره در بخش بالایی آن است. جنس این محصول از MDF بوده و برای نصب آن می توانید از پیچ بر روی دیوار استفاده نمایید. 

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی جدیدترین مدل های جاکفشی پرداختیم و مهم ترین ویژگی هایی که درباره هر کدام از مدل ها باید بدانید را بیان کردیم. پیشنهاد می‌کنیم برای دیدن محصولات بیشتر و همچنین خرید جاکفشی مناسب خودتان، حتماً از برند النسی که یکی از قوی ترین تولید کنندگان لوازم دکوراسیون خانه می باشد دیدن نمایید.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدل کفش منزل
ارسال نظر