صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۱۸ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
با حضور مسئولان انجام شد؛

رونمایی از پوستر سومین جشنواره کشوری عکس هدایت

پوستر سومین جشنواره کشوری «عکس هدایت» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با حضور مسئولان شهرستانی رونمایی شد.
کد خبر : 926658

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پوستر سومین جشنواره ملی عکس هدایت از سری برنامه‌های چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان فرهنگی شهرستان دماوند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند رونمایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در این مراسم با تشکر از زحمات رئیس و مسئولان فرهنگی دانشگاه در برپایی این جشنواره معنوی اظهار کرد: برای همه ما افتخار است که در راه ترویج اهداف و معارف حسینی قدم برداریم و نقش داشته باشیم؛ همچنین برگزاری این رویداد فرهنگی در تاریخ شهرستان دماوند ثبت خواهد شد؛ چراکه مردم ولایتمدار دماوند عشق و ارادت خاصی به سرور و سالار شهیدان دارند.

وی خواستار برپایی کارگاه‌های عکاسی به ویژه برای جوانان و نوجوانان بومی شهرستان در جهت یافتن موضوعات جدید با محتوای مؤثر بر مخاطب شد.

در ابتدای آیین رونمایی از پوستر، هادی عبداللهی فر رئیس واحد دماوند با اشاره به کسب دو مقام ارزشمند کشوری در دو دوره قبلی برگزاری جشنواره اظهار کرد: در دو سال گذشته و با تلاش همکاران حوزه فرهنگی دانشگاه و حمایت‌های معنوی و مادی بزرگوارانی همچون امام جمعه شهرستان دماوند، رئیس و کارکنان اداره ارشاد، شهرداری و شورای شهر دماوند، حوزه هنری، اداره اوقاف، دانشجویان عضو کانون عکس و رسانه دانشگاه و برخی از عکاسان حرفه‌ای منطقه شاهد دستیابی واحد به این افتخارات بودهایم و امیدواریم در دوره جدید نیز با تداوم حمایتها به این موفقیت نائل شویم.

مهدی ملک محمدی معاون فرهنگی و دانشجویی واحد دماوند و دبیر جشنواره عکس هدایت نیز در نشست رونمایی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، مؤسسه امامت و مهدویت با مشارکت و حمایت نهاد‌های شهرستانی و با هدف گسترش شور و نشاط حسینی با استفاده از ظرفیت هنر عکاسی میزبانی جشنواره را برای سومین سال متوالی برعهده دارد.

وی اشاره کرد: طراحی پوستر سومین جشنواره عکس هدایت توسط حوزه هنری شهرستان دماوند به سرپرستی سبحان نورمحمدی طراحی شده است.

ملک محمدی افزود: امسال با رهنمود دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه، مقرر شده همه استان‌ها و واحد‌های میزبان جشنواره امامت و مهدویت، زیارت جامعه کبیره را محور برنامه خود قرار دهند؛ بر این اساس پیش‌بینی شده تا عکاسان بتوانند با انتخاب موضوع و نوشتن کپشن برای عکس‌های ارسالی، فراز‌های زیارت یاد شده را در عینیت عکس به نمایش بگذارند. 

وی با دعوت از همه علاقه‌مندان به منظور شرکت در جشنواره کشوری عکس هدایت افزود: عموم علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، عکس‌های خود را برای دبیرخانه ارسال کنند. 

ملک محمدی خاطرنشان کرد: جشنواره عکس هدایت با موضوع حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) ویژه عموم هموطنان و در محور‌های فرهنگ حسینی در خانواده، آیین عزاداری حسینی، پیادهروی حسینی برگزار می‌شود و برای بهترین آثار دوازده جایزه ۱۰ تا ۵۰ میلیون ریالی در نظر گرفته شده که در دو بخش عمومی و عکاسی ویژه آیین‌های مربوط به امام حسین (علیه السلام) در شهرستان دماوند به نفرات برتر تقدیم خواهد شد. 

معاون فرهنگی دانشجویی واحد دماوند بیان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره با حضور مهمان ویژه کشوری و مسئولان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با سالروز میلاد امام سوم شیعیان (ع) برگزار خواهد شد. 

وی یادآور شد: جشنواره عکس هدایت یکی از ۶۲ برنامه موسسه امامت و مهدویت است که در ماه‌های رجب و شعبان در استان‌ها و واحد‌های منتخب دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر