صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۴۵ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳

کرمی: دانشجویان پرچمداران جهاد تبیین هستند

مدیرکل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی پرچمداران جهاد تبیین در دانشگاه هستند و بار سنگین مسئولیت برای تبیین و آگاهی بخشی را بر دوش دارند.
کد خبر : 926651

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام سعید کرمی روز جمعه در آیین افتتاحیه سومین کاروان دانشجویان شرکت کننده در طرح ملی "حا میم" در حرم مطهر رضوی افزود: شما دانشجویان بعد از اینکه به عمق اعتقاد و باور می رسید، دیگران را نیز به این باور دعوت می کنید و از این رو پرچمدار این مسیر هستید.

وی، چگونگی، ضرورت و راهکارهای انجام این مسئولیت خطیر را محور برگزاری طرح حامیم دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی دغدغه‌مند جوانان هستند جوانان مؤمن انقلابی که در سنگر علم و مسئولیت اجتماعی، مهیای مسئولیت پذیری هستند و ضمن اینکه در زمینه علم و فناوری پا به پای دنیا پیش می روند و مرزهای دانش را فتح می کنند، مسئولیت پذیر نیز بوده، با صلابت سینه سپر می کنند و همه دنیا در مقابل ابهت‌شان تسلیم هستند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه ترس دشمن از جوانان مسئولیت پذیر و نترس ما بیشتر از موشک و امکانات نظامی است، افزود: همین جوانان بودند که انقلاب و دفاع مقدس را پیش بردند، رشد علم و فناوری را در کشور رقم زدند و فناوری های استراتژیک برایمان به ارمغان آورده اند و امروز هم که رهبرمعظم انقلاب اسلامی از امید می گویند به خاطر وجود چنین جوانانی است.

حجت الاسلام کرمی با توصیه جوانان به مطالعه زندگینامه، پدر علم سلول های بنیادی کشورمان که موفقیت خود را مرهون رهنمودهای امام رضا(ع) می داند، اظهار کرد: اگر کشوری سرمایه جوانان نخبه اثرگذار را نداشته باشد، راه به جایی نمی برد؛ با امام قول و قرار بگذارید برای کشور و جامعه تان مفید وموثر باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر