صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۰۶ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳

تظاهرات میلیونی مردم یمن با شعار «همراه با غزه تا پیروزی»

تظاهرات میلیونی مردم یمن با شعار «نبرد جهاد، محور یکی است، با غزه تا پیروزی» با حضور قشرهای مختلف مردم این کشور در صنعاء برگزار شد.
کد خبر : 926647

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در بیانیه پایانی تظاهرات امروز مردم یمن با تبریک به جنبش حماس و مردم فلسطین به خاطر انتخاب یحیی السنوار به عنوان جانشین شهید اسماعیل هنیه در مقام رئیس دفتر سیاسی حماس آمده است: ما به حاکمان خائن عرب می گوییم که حسرت را در چشمان مردم شما می بینیم، آنها امیدوار بودند که شما از مردم فلسطین در نوار غزه دفاع کنید.

این بیانیه افزود ما به نیروهای مسلح یمن که همچنان به نبرد پیروزی وعده داده شده و جهاد مقدس با گامهای ثابت و روزافزون  ادامه می دهند، درود می فرستیم.

در این بیانیه آمده است بر ادامه جهاد در راه خدا در راستای دفاع از مردم فلسطین از طریق بسیج، جذب نیرو و اهدای کمکهای مالی و انجام فعالیت های مختلف و نیز تحریم اقتصادی دشمنان تاکید می کنیم.

این بیانیه افزود ما به رژیم اسرائیل می گوییم که زوال و نابودی ات، یک وعده حتمی الهی در کتاب خداوند است و حمایت آمریکا و غرب و سازشکاران از شما هرگز شما را از این سرنوشت حتمی(نابودی) نجات نخواهد داد.

در این بیانیه آمده است به رژیم اسرائیل می گوییم که پاسخ ما قطعی و حتمی است و باید نگران باشید و تلخی انتظار مجازات را در شبها و روزهای آینده بچشید.

مردم یمن در این بیانیه مواضع شرم آور و خفت بار رژیمهای عربی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده اند، محکم کرده و آن را ابزاری برای دفاع رژیم صهیونیستی از خود قلمداد کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر