صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۲۵ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳

حضور پرشور صندوق توسعه فناوری‌های نوین در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی "بورس، بانک و بیمه"

صندوق توسعه فناوری‌های نوین از حضور خود به عنوان نهاد مالی حوزه فناوری، در کنار سایر ارکان و بازیگران اصلی اقتصاد کشور در نمایشگاه صنعت مالی امسال خبر داد.
کد خبر : 926564

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه فناوری های نوین، در این نمایشگاه که از روز جمعه 19 لغایت 22 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، صندوق نوین ضمن معرفی آخرین خدمات و دستاوردهای خود به فعالان صنعت مالی کشور، برای نخستین بار با خدمت جدید خود تحت عنوان" سکوی تامین مالی جمعی نوین کراد" نخستین پلتفرم جمع سپاری مالی ارزی ریالی کشور به استقبال این نمایشگاه می رود.

معرفی این خدمت و ابزار نوین، چشم انداز جدیدی برای تامین مالی ارزی ریالی شرکت های دانش بنیان و فناور خواهد گشود و فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری پرسود و مطمئن سرمایه گذاران این پلتفرم خواهد بود و پیش بینی می شود استقبال گسترده ای توسط بازدید کنندگان نمایشگاه از این غرفه صورت پذیرد.

اجرایی شدن فاز اول فناور کارت، سامانه تخصصی ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان و فناور سراسر کشور و هچنین پرسنل شاغل در این واحدهای فناور نیز از جمله برنامه‌های این صندوق در طی برگزاری نمایشگاه خواهد بود.  

علاوه بر این، آیین رونمایی از پلتفرم تامین مالی جمعی بانک قرض الحسنه مهر ایران، با همکاری صندوق توسعه فناوری‌های نوین، و  همچنین عقد چند تفاهم نامه و قرارداد همکاری با نظام بانکی، شرکت های بیمه، نهادهای سرمایه گذاری و هلدینگ های بزرگ کشور در ایام نمایشگاه، از دیگر برنامه های اصلی صندوق نوین در ایام نمایشگاه خواهد بود.

گفتنی است غرفه صندوق توسعه فناوری‌های نوین در سالن 10 این نمایشگاه در غرفه 1009 از ساعت 8 الی 15 میزبان شرکت کنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر