صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۵ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳

نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی در مرزهای غربی توسط ۱۵۷ تیم بهداشتی

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: در سالجاری ۳۲۸ بازرس در قالب ۱۵۷ تیم بهداشتی جهت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی از دانشگاه‌های علوم پزشکی به مرز‌ها و کشور عراق اعزام می‌شوند.
کد خبر : 926538

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،حسین فرشیدی، در آیین بدرقه کاروان بهداشت و درمان و اورژانس کشور به مرزهای غربی کشور برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران که صبح امروز ( پنجشنبه ) 18 مرداد در محل سازمان اورژانس کشور برگزار شد، گفت: مهم ترین خصوصیت ایام اربعین حسینی، ارائه خدمات به صورت خودجوش و مردمی در موکب ها است که حجم زیادی از این خدمات توسط مردم انجام می شود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت افزود: اگر بخواهیم خدمات حوزه سلامت به نحو مطلوب ارائه شود، باید مردم با مسائل مختلف بهداشتی آگاه باشند لذا بخش مهمی از کار ما آموزش قبل از مراسم اربعین حسینی است.

 فرشیدی ادامه داد: در سالجاری 328 بازرس در قالب 157 تیم بهداشتی جهت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی از دانشگاه های علوم پزشکی به مرزها و کشور عراق اعزام خواهند شد تا نظارت‌ها موثری را از موکب ها داشته باشند.

وی بیان کرد: بیش از 4 هزار 500 نفر از کارشناسان بهداشت، آموزش های لازم را دیده اند تا در ایام اربعین بتوانند خدمات مناسبی را همراه با استاندارهای لازم به مردم ارائه دهند.

فرشیدی در پایان با اشاره به مجموع اقدامات انجام شده در حوزه سلامت، گفت: تنها کشور منطقه هستیم که برنامه‌ریزی های مناسب در بحران ها داشته‌ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین 1403
ارسال نظر