صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۵ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
المپیک پاریس| به روز رسانی

علیپور به مدال نرسید/ کیانی از علیزاده انتقام گرفت/ صعود یزدانی به نیمه‌نهایی

کاروان ورزش ایران امروز در کشتی آزاد و فرنگی، تکواندو و سنگنوردی نماینده دارد.
کد خبر : 926504

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیزدهمین روز از رقابت‌های المپیک پاریس در رشته‌های تکواندو، کشتی آزاد و فرنگی و سنگنوردی برای ۶ نماینده کشورمان پیگیری خواهد شد. 

کشتی 

با اعلام سایت رسمی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴، علی‌رضا سرلک، نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم تیم کشتی آزاد کشورمان که عصر دیروز با قطعی شدن سهمیه‌اش به پاریس رفته بود، حالا پیش از برگزاری مسابقات در برابر ری هیگوچی ژاپنی حذف شد. به‌نظر می‌رسد او یا به مراسم وزن‌کشی نرسیده و یا وزنش بالاتر از ۵۷ کیلوگرم بوده است.


*حسن یزدانی در یک‌هشتم وزن 86 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک 2024 پاریس مقابل الکساندر لاورنس از استرالیا با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید و راهی یک‌چهارم شد.,d مقابل داورن کوراگلیف قهرمان روسی الاصل از یونان با نتیجه 9 بر 4 به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.



تکواندو


*ناهید کیانی، تکواندوکار وزن منهای ۵۷ کیلوگرم ایران با غلبه بر کیمیا علیزاده قدم اول را محکم برداشت و راهی مرحله بعد شد. 
دومین نماینده تکواندو ایران در بازی‌های المپیک پاریس در اولین دیدار به مصاف کیمیا علیزاده از بلغارستان رفت و توانست با نتیجه دو بر یک پیروز شود.

سنگ نوردی:

در ادامه مسابقات سنگ نوردی بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس و در بخش سرعت، رضا علیپور سریع ترین مرد عمودی کشورمان که پیش از این به جمع 8 سنگ نورد برتر المپیک راه یافته بود، در مرحله پایانی به مصاف امیر مایموراتوف از قزاقستان رفت و زمان 5 ثانیه و 57 صدم ثانیه را به خود اختصاص داد و به جمع 4 سنگ نورد برتر رسید.

علیپور در مصاف با سنگ نورد اندونزی زمان 4 ثانیه و 84 را ثبت کرد که رکوردی درخشان  بود اما حریفش زمان 4 ثانیه و 78 را ثبت کرد.

علیپور برای مدال برنز به مصاف واتسون سنگ نورد آمریکا رفت و زمان 4 ثانیه و 88 صدم ثانیه را ثبت کرد و از مدال برنز بازماند.
حریف آمریکایی 4 ثانیه و 74 صدم ثانیه را ثبت کرد و برنز گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر