صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

محجوب: حق گویی خبرنگاران به تقویت بنیان‌های فکری جامعه می‌انجامد

مدیرکل روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: عدالت محوری و حق گویی خبرنگاران یک مجاهدت و فداکاری ارزشمند به شمار می‌‏آید که ثمرات رسالت آنها به پویایی و تقویت بنیان‌های فکری و فرهنگی جامعه می‌انجامد.
کد خبر : 926437

به گزارش گروه آموزش و خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید امیر محجوب مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی روز خبرنگار را به فعالان عرصه قلم تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است.

بسمه تعالی ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ هفدهم مرداد، روز خبرنگار که با نام و یاد شهید صارمی مزین شده، فرصت مغتنمی است تا از تلاش‌ها و زحمات خستگی‌ناپذیر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم قدردانی شود. بی شک نقش فعالان عرصه رسانه در ثبت و انتشار رویداد‌ها و انعکاس دقیق موضوعات مختلف ستودنی است که با وجود مشقت‌های این حرفه مسئولانه در قبال جامعه خود، مجاهدانه در انتقال آگاهی و فرهنگ سازی عمومی عمل می‌کنند که این امر شایسته تقدیر است.

به واقع این روز تداعی‌گر اهمیت و جایگاه روزافزون رسانه‌ها در دنیای امروز است که با وجود ساختار پیچیده جهانی و حضور وسایل ارتباط جمعی عمومی، دسترسی به اطلاعات دقیق و درست را تاحدودی سخت کرده است، از این جهت کارکرد، اهمیت و ارزش رسانه‌های قابل اعتماد و مستقل به منظور آگاهی بخشی و شفاف سازی مسائل مختلف به مردم را دو چندان کرده است.

از طرفی رسانه‌ها و خبرنگاران به دلیل جایگاهی که در جامعه دارند، می‌توانند در بهبود عملکردی سازمان‌ها و نهاد‌های اثربخش باشند که این امر به رشد و توسعه سازمانی و جامعه نیز کمک می‌کند؛ بنابراین مطالبه گری، عدالت محوری و حق گویی خبرنگاران یک مجاهدت و فداکاری ارزشمند به شمار می‌‏آید که ثمرات رسالت آنها به پویایی و تقویت بنیان‌های فکری و فرهنگی جامعه می‌انجامد.

دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاهی مردمی با کارکردی آموزشی، پژوهشی و اجتماعی به دلیل فراگیر بودن آن همواره کوشیده است از ظرفیت رسانه‌ای در اطلاع رسانی دقیق و صحیح به مخاطبان خود بهره گیرد و این همکاری و تعامل دو جانبه به تقویت جایگاه این دانشگاه کمک کرده است. جا دارد از زحمات همه خبرنگاران حوزه دانشگاه رسانه‌های مختلف همچنین همکاران فعال در رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی تشکرو قدردانی داشته باشم. ضمن تبریک مجدد روز خبرنگار به همه فعالان این عرصه، برای آنان از خداوند متعال عزت، تندرستی و توفیق روز افزون آرزو کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر