صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۲ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
منصوری‌فرد مطرح کرد؛

سالن کشتی شهرستان ممسنی در مسیر بهره‌برداری

مربی تیم کشتی سپاه فجر استان فارس عنوان کرد که سالن کشتی شهرستان ممسنی در مسیر بهره‌برداری قرار دارد.
کد خبر : 926413

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیمان منصوری‌فرد دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی با مربیگری در تیم کشتی سپاه فجر فارس خوش درخشید.

منصوری‌فرد قهرمان سابق کشتی کشور و ارتش است که سابقه مربیگری در تیم کارگران به‌عنوان مربی تیم سپاه فجر استان فارس را دارد و با توجه به پشتکار و انگیزه وی، این اتفاق می‌تواند پلی برای رشد و بالندگی بیشتر باشد.

منصوری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: همکاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی با اینحانب و مسئولان شهرستان ممسنی ازجمله روح‌الله علیزاده مسئول هیئت کشتی شهرستان ممسنی و عدنان پیروی مسئول ورزش‌های سپاه فجر استان فارس در زمینه ساماندهی و اعزام نیرو با تیم کشتی شهرستان ممسنی خوب بوده است.

وی عنوان کرد: به‌دست آوردن جایگاه‌ و مقام‌ ورزشی توسط تیم کشتی شهرستان ممسنی و سایر ورزشکاران نتیجه دعای خیر مردم این بوده، امیدواریم در مسیر خوشحالی مردم گام‌های مثبتی برداریم.

مربی تیم کشتی سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: درباره امکانات برای پیشبرد در شهرستان ممسنی ازجمله سالن بزرگ و امکانات خوب کم و کاستی‌هایی وجود دارد، البته سالن کشتی در حال استفاده و بهره‌برداری است که با همکاری همه‌جانبه فدراسیون کشتی و مسئولان کشتی و رئیس هیئت کشتی در دست بررسی است.

منصوری‌فرد متذکر شد: باید به علم روز دنیا برسیم؛ نخست زیرساخت‌ها‌ و زمینه پیشرفت و پیشبرد اهداف بلندمدت کشتی را مهیا و ساختار را کامل کنیم تا بتوانیم به هدف‌های بعدی خود در زمینه پیشرفت این ورزش برسیم.

وی خاطرنشان کرد: فضای کشتی کشور به‌خصوص با آغاز مسابقات المپیک مناسب بوده و باید به اهداف‌مان برسیم، یقیناً استعداد‌های خوب و نابی در کشور ما وجود دارد که اگر زمینه بالندگی آنها فراهم شود جایگاه ورزش کشتی بهتر از این خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر