صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۷ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
علویان:

نظام سلامت از ظرفیت خبرنگاران بسیار بهره برده است

یک استاد دانشگاه، با اشاره به نقش خبرنگاران در آگاه سازی مردم، گفت: نظام سلامت از ظرفیت این انسان‌های ارزشمند در آگاه سازی مردم و جامعه علوم سلامت بسیار بهره برده است.
کد خبر : 926406

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید موید علویان، در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، نوشت: در روزگاری که از آن به عنوان عصر انفجار اطلاعات و فن آوری نام می‌برند، نقش خبرنگاران بیش از همه باید مورد توجه قرار گیرد. زیرا، نوشته‌های آنان بیان درد‌های کسانی است که فریادشان بی صدا است. از جمله توجه به حقوق سلامت مردم ما امروز مرهون کنشگری، بیداری، حساسیت توأم با مسئولیت جامعه رسانه کشور است.

بدون شک نقش ارزشمند خبرنگاران شجاع، بیدار، حساس و آگاه و با تدبیر که با به خطر انداختن خود و با عشق، قلم و صدایشان پلی می‌شوند میان مردم و دولت‌ها، خصوصاً نظام سلامت از ظرفیت این انسان‌های ارزشمند در آگاه سازی مردم و جامعه علوم سلامت بسیار بهره برده است، اینجاست که اهمیت جانب نفع مردم را گرفته اند می‌تواند تصویر زیبایی از ایفای نقش آنان را برای آگاهان و جامعه اهل قلم به روشنی هویدا نماید.

بی شک، نقش بی بدیل آنان در ارتقای سطح آگاهی و دانش جامعه انکار ناپذیر بوده و تلاش‌های خردمندانه آنها در همه عرصه‌ها خصوصاً سلامت تأثیر شگرفی در جامعه دارد.

سابقه فعالیت رسانه‌ها در امر برنامه‌های ریشه کنی فلج اطفال، سرخک، سرخجه، هپاتیت، یادش به خیر؛ و امروز که در شرف تغییر کابینه دولت هستیم و ضرورت یک پوست اندازی و توجه به ضرورت‌های تغییر برای حل مشکلات مردم هستیم، باز این خبرنگاران هستند که در کنار دولت، مردم و فعالان عرصه سلامت همگام هستند.

از این رو، روز خبرنگار را بر زحمت کشان و فعالان این عرصه که با قلب‌های بزرگ و اراده‌های پولادین در جایگاه مقدس خبرنگاری مشغول به فعالیت هستند تبریک عرض می‌نمایم و از تلاش‌های وثیقشان در عرصه اطلاع رسانی خصوصاً در حوزه سلامت کمال تشکر و تقدیر را دارم.

انتهای پیام/

برچسب ها: خبرنگار
ارسال نظر