صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۹ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳

واکنش درویش به گاف اسم حریف تدارکاتی پرسپولیس/ برخی دنبال باج و دلالی هستند!+فیلم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برخی برنمی‌تابند پرسپولیس آرامش داشته باشد، چند تیم رقیب ما هستند که از فصل قبل بدهکارند، اما کسی به آنها نمی‌پردازند.  
کد خبر : 926397

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا درویش پس از جلسه ستاد بازسازی ورزشگاه‌ها با باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال اظهار کرد: لبه پرتگاه نگه‌تان می‌دارند و می‌گویند با طناب می‌پرید یا با هلی‌بورد پایین می‌آیید. هیچ‌کدام از ورزشگاه‌های تهران آماده نیست و باید بیرون از تهران ورزشگاه انتخاب کنید. ضمن اینکه باید از میان ورزشگاه‌هایی انتخاب کنیم که تیم خود آن استان بازی در آن هفته نداشته باشد. در دسترس‌ترین ورزشگاه در اراک بود که جا دارد از مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تشکر کنیم. ورزشگاهی دارند که کیفیت چمن و امکانات خوبی دارد. یکی دو ایراد دارد و قرار شده ظرف چند روز آینده برطرف شود تا ما اولین بازی میزبانی را در خارج از تهران مهمان باشیم.

وی در مورد جذب یحیی عطیه‌الله گفت: موافقت این بازیکن را داشتیم ولی باید موافقت باشگاه او را هم می‌گرفتیم و دو و نیم صبح مدیریت باشگاه هم موافقت خود را اعلام کرد. قرار شده قرارداد سه جانبه‌ای بین ما، عطیه‌الله و باشگاه سوچی بسته شود. قرارداد ارسال شده و باید امضا شود.  

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه باید ابتدا تکلیف سهمیه خارجی مشخص شود و بعد قرارداد بسته شود، گفت: سهمیه خارجی شامل حال عطیه الله نمی‌شود. هنانوف از قبل قرارداد سه ساله داشت. یک بازیکن خارجی دیگر هم داشتیم که مصدوم بود و بازیکن دیگری هم در لیگ بوده نیم فصل مصدوم شده و شامل ۶۰ درصد بازی‌ها نشده است. ما هم اسناد پزشکی را برای کمیته مربوطه فرستادیم تا بررسی شود و منتظریم جواب داده شود.

وی درباره خواسته سپاهان برای افزایش ۲۰۰ میلیاردی سقف بودجه، گفت: من دلیلش را نمی‌دانم، اما فدراسیون تصمیم خوبی برای عدم پذیرش آن گرفته است. همه باید تابع قانون باشیم و نمی‌دانم چطور می‌توانند قرارداد‌های خود را ثبت کنند. همه باید مُر قانون را رعایت کنند. فوتبال ما رشد چندانی نکرده و از سه سال پیش ارزش قرارداد‌ها ۴۰۰ درصد رشد کرده است.

درویش خاطرنشان کرد: ما هم دوست داریم بودجه جدا داشته باشیم که با آمدن بانک‌ها این اتفاق برای ما هم رخ می‌دهد. اگر سقف را هزار میلیارد کنند یکسری تیم‌ها آن را بالای هزار میلیارد می‌کنند.

وی در خصوص لغو اردوی هلند پرسپولیس گفت: ما باید بازیکن‌ها را می‌گرفتیم و کار برخی برای ویزا به مشکل خورد. ما حتی بازی‌های تدارکاتی خود را در هلند برنامه‌ریزی کرده بودیم. حواشی که شما می‌بینید دست یکسری عواملی هستند تا باج گیری و دلالی کنند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره گاف در مورد اشتباه در اسم تیم حریف تدارکاتی تیمش در اردوی ترکیه تصریح کرد: با همین تیم هم یک باشگاه عربستانی بازی کرده بود. اسم تیم اشتباه شده بود که برخی به اصل کار ایراد گرفتند که جز دشمنی نیست. چند تیم ایرانی که به خارج رفتند چند گزارش از محل اردوی آنها گزارش تهیه شد. برخی برنمی‌تابند پرسپولیس آرامش داشته باشد. چند تیم رقیب ما هستند که از فصل قبل بدهکارند، اما کسی به آنها نمی‌پردازند.  

درویش یادآور شد: چند بار در مورد پرسپولیس گفته شد که تنها تیمی هستیم که همه قرارداد‌ها را دادیم؟ ۱۵۰ میلیارد تومان از طلب‌ها را دادیم. بالاتر از مبلغ گذشته با اسپانسر جدید قرارداد بستیم. ۲۵ درصد از مبلغ قرارداد هم در اولین مرحله می‌گیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر