صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۹ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳

طرح فناورانه تولید خوراک ماهیان آبشور و شیرین و بسته‌بندی خرما آماده رونمایی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: طرح فناورانه تولید خوراک ماهیان آبشور و شیرین و بسته‌بندی خرما در کمیسیون بودجه مورد تأیید قرار گرفته و آماده رونمایی است.
کد خبر : 926389

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین رنجبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در نشست با اعضای کمیسیون دائمی هیئت امنای این دانشگاه که در راستای برگزاری جلسه هیئت امنای استانی برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مؤسسه و نهاد مردمی است که توانسته بسترسازی لازم را در همه عرصه‌ها فراهم کند و موجب رشد و بالندگی بخش‌های مختلفی در جامعه شود.

وی بررسی بودجه سال تحصیلی ۱۴۰۳، طرح توجیهی تولید خوراک ماهیان آبشور و شیرین در قشم، طرح توجیهی بسته‌بندی خرما و ایجاد سردخانه در حاجی‌آباد و همچنین بورس سرمایه‌گذاری و ساخت شناور آموزشی، تحقیقاتی و تجاری در بندرعباس را از طرح‌های مطرح شده در این کمیسیون عنوان کرد و افزود: طرح توجیهی این طرح آماده و در کمیسیون بودجه مورد تأیید قرار گرفت و امید می‌رود که در جلسه هیئت امنای این دانشگاه که در ۲۰ مردادماه در بندرعباس برگزار می‌شود نیز به تصویب برسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان از نحوه مشارکت و سودآوری دانشگاه از محل درآمد‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و سرای نوآوری گفت: این مسئله مهم نیز در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاد‌ها خوبی در این زمینه داده شد که به‌طور مفصل در جلسه استانی هیئت امنا به آن پرداخته خواهد شد.

رنجبر ابراز امیدواری کرد که ماحصل این تلاش‌ها و فعالیت‌ها موجب توسعه استان هرمزگان و تولید سرمایه برای رشد و بالندگی این دانشگاه مردمی باشد و بتواند در ادامه محصولات تولیدی و هزاران فعالیت فناورانه و پژوهانه را به دنبال خود رقم بزند.

وی عنوان کرد: همه زمینه‌های لازم برای برگزاری جلسه هیئت امنا با حضور نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه مجید مشکینی در ۲۰ مردادماه فراهم شده و همه اعضا دعوت‌نامه خود را دریافت کردنده اند و امید می‌رود طرح‌ها و پیشنهاد‌ها مهم و مورد نظر در این جلسه به تصویب برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر