صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۷ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳

اطلاعیه تعطیلی شعب بانک صادرات ایران در روز چهارشنبه

شعب منتخب ریالی (کشیک) و شعب منتخب فروش ارز اربعین بانک صادرات ایران در روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ​آماده خدمت رسانی خواهند بود.
کد خبر : 926347

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شعب و واحدهای ستادی این بانک در استان‌های تهران و البرز، پیرو دستور شورای هماهنگی بانک‌ها و به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق و انرژی در کشور، در روز چهارشنبه ۱۷ مرداد تعطیل است و خدمات در این روز تنها از طریق شعب منتخب (کشیک) از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح ارائه خواهد شد.

شعب منتخب ریالی (کشیک) و شعب منتخب فروش ارز اربعین بانک صادرات ایران در استان‌های تهران و البرز در روز تعطیل چهارشنبه ۱۷ مردادماه از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح، آماده ارائه خدمات به مشتریان و هموطنان هستند.

فعالیت شعب و واحدهای ستادی بانک صادرات ایران نیز در ۱۳ استان کشور (سمنان، قم، خوزستان، مازندران، گلستان، خراسان‌رضوی، کرمان، فارس، بوشهر، یزد، مرکزی، سیستان و بلوچستان و کرمانشاه) در روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳، از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح فعال هستند.

همچنین بنا بر تصمیم اعلامی از سوی استانداری اصفهان، شعب بانک در این استان در روزهای چهارشنبه ۱۷ مرداد و پنج‌شنبه ۱۸ مرداد تعطیل بوده و شعب منتخب ریالی (کشیک) و شعب منتخب فروش ارز اربعین بانک صادرات ایران از ساعت ۹ الی ۱۱ خدمت‌رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر