صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۳ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
در گفت‌وگو با وزیر خارجه سوریه؛

باقری: اجازه نمی‌دهیم امنیت منطقه بازیچه منافع باند تروریستی حاکم در تل‌آویو شود

سرپرست وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران اجازه نخواهد داد رژیم صهیونیستی ثبات و امنیت منطقه را بازیچه اهداف و منافع نامشروع باند تروریستی حاکم در تل‌آویو کند.
کد خبر : 926337

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در گفت وگوی تلفنی فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه، درباره اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس رایزنی و تبادل نظر نمود.

سرپرست وزارت امور خارجه گفت: رژیم صهیونیستی با اقدامات جنایتکارانه خود در یمن، تهران و بیروت، به تولیدکننده بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا بدل گشته و آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی با حمایت از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، موجب بی‌ثباتی در منطقه شده‌اند.

باقری با اشاره به تصمیم ‌ایران برای اقدام مشروع و قاطع و بازدارنده علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران اجازه نخواهد داد رژیم صهیونیستی ثبات و امنیت منطقه را بازیچه اهداف و منافع نامشروع باند تروریستی حاکم در تل‌آویو کند.

فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه نیز در این گفت‌وگوی تلفنی، اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی را شدیدا محکوم و بر حمایت همه‌جانبه و پایدار سوریه از جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر