صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا؛

حسن روشن: منصوریان در مورد اعلام لیست خروجی عجله کرد/ دخالت بازیکن در امور فنی نشان‌دهنده ضعف سرمربی است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: زمانی که مربیان باشگاه‌ها باید عذر چند بازیکن را بخواهند که سابقه زیادی در تیم دارند به آنها پیشنهاد می‌دهند که می‌خواهیم برای شما بازی خداحافظی برگزار کنیم که با این حرکت بازیکن متوجه می‌شود که دیگر جایی در آن تیم ندارد.
کد خبر : 92624

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، علیرضا منصوریان بعد از بر عهده گرفتن هدایت استقلال تهران، لیست خروجی باشگاه را در اختیار مدیرعامل گذاشت که در این بین اسامی بازیکنانی به چشم می‌خورد که چندین سال در این تیم حضور داشتند، بازیکنانی مانند حنیف عمران‌زاده، وحید طالب لو و آرش برهانی که بعد از حضور 8-9 ساله برای فصل بعد جایی در ترکیب آبی‌پوشان ندارند. این تصمیم منصوریان با واکنش‌هایی از سوی هواداران این تیم روبرو شد و در این میان عده‌ای کار سرمربی جدید آبی‌پوشان را تایید نکردند.


حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد حرکت منصوریان در مورد قرار دادن نام چند بازیکن باسابقه استقلال در لیست خروجی این تیم گفت: «من منصوریان را خیلی دوست دارم و به کارش هم اعتقاد دارم اما احساس می‌کنم در این زمینه قدری عجله کرد. زمانی که باشگاهی می‌خواهد عذر بازیکنان باتجربه‌اش را بخواهد در ابتدا به آنها به طور خصوصی اعلام می کند که برای اینکه شأن آنها را حفظ کند اقدام به برگزاری بازی خداحافظی برای بازیکنان باتجربه‌اش می کند. با این حرکت احترام و شخصیت بازیکن حفظ می‌شود اما قرار دادن نام بازیکنان در لیست خروجی باشگاه کار درستی به نظر نمی‌رسد. ای کاش باشگاه استقلال در این خصوص بهتر عمل می‌کرد.»


وی در مورد عملکرد فنی این بازیکنان در فصل گذشته لیگ برتر افزود: «وحید طالب‌لو، آرش برهانی و حنیف عمران‌زاده حدود 10 سال در استقلال حضور داشتند و دین خودشان را به استقلال ادا کردند. در مورد بازیکنان جوان‌تری مانند فخرالدینی و خرسندنیا هم زیاد شناختی ندارم و نمی‌توانم در مورد مسائل فنی آنها صحبت کنم.»


روشن در خصوص شایعاتی در رابطه با نقش مهدی رحمتی در اعلام لیست خروجی باشگاه استقلال بیان کرد: «این صحبت‌ها فعلا در حدس و گمان است ولی اگر بازیکنی در مسائل کلان باشگاه دخالت کند این نشان دهنده ضعف مدیران و سرمربی تیم است که اجازه دخالت بازیکن در امور فنی تیم را می‌دهند.»


پیشکسوت باشگاه استقلال در رابطه با وضعیت آکادمی این باشگاه گفت: «تا زمانی که مشکلات داخل باشگاه حل نشود وضعیت آکادمی هم سروسامان نمی‌گیرد. وقتی اعضای هیات مدیره باشگاه با یکدیگر مشکل دارند نباید توقع داشته باشیم بیایند وضعیت آکادمی را مشخص کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر