صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۵ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
حجت‌الاسلام داستار:

بسیجی باید مقدمات جامعه علوی و مهدوی را مهیا کند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه بسیجی باید مقدمات جامعه علوی و مهدوی را مهیا کند، گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه همچون گذشته رشد کرد و سبب رشد دانشجویان و برنامه‌های فرهنگی دانشگاه شد.
کد خبر : 926115

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی خواهران و برادران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با حضور رئیس این دانشگاه، فرمانده بسیج دانشجویی ناحیه عمار استان بوشهر، اعضای هیئت‌رئیسه، مسئول بسیج استادان و کارکنان و جمعی از دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار و سجاد فقیه و زهرا حسن‌ابراهیمی به‌عنوان مسئولان جدید بسیج دانشجویی خواهران و برادران این دانشگاه معرفی و از تلاش‌های محمدامین غلامی‌فرد و طاهره کمال شنبه قدردانی شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این آیین با بیان اینکه باید همگان به امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف اقتدا کنیم و بر محوری به نام ولایت جمع شویم، گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه همچون گذشته رشد کرد و سبب رشد دانشجویان و برنامه‌های فرهنگی دانشگاه شد.

{$sepehr_key_958}

حجت‌الاسلام مسعود داستار با اشاره به کلام مقام معظم رهبری درباره سپردن بار مسئولیت‌ها به جوانان عنوان کرد: با تمام چالش‌ها و کمبود‌های زیرساختی که انجام فعالیت‌ها را با دشواری همراه می‌کند، اقدامات ارزشمندی توسط بسیج دانشجویی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌ها ماندگار نیستند و باید سمت‌ها را به‌عنوان توفیق فرصتی برای خدمت دانست، ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند: «بسیجی یعنی علی (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود.»، بنابراین بسیجی باید مقدمات جامعه علوی را برای مقدمه‌سازی تحقق تمدن اسلامی و جامعه مهدوی در زمان ظهور فراهم آورد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی عمار استان بوشهر هم با تأکید بر اینکه هر فرد که قلبش برای نظام و ایران بتپد، یک بسیجی است، افزود: بسیج، یکی از مؤلفه‌های حکمرانی انقلاب اسلامی برای دستیابی به تمدن اسلامی است.

عبدالرضا حکیمی برازجانی با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی دستور تشکیل بسیج دانشجو و طلبه را صادر کرد، توضیح داد: قرآن و عترت همانطور که پایه دین هستند، دو پایه اساسی فعالیت بسیج است.

وی با تأکید بر آغاز فعالیت برای حضور در نظم نوین جهانی توسط بسیج مطرح کرد: بسیج با قرار دادن جهاد به‌عنوان سبک فعالیتی در بسیاری از عرصه‌های کشور حضوری نقش‌آفرین و اثرگذار داشته است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی عمار استان بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، وجود این ظرفیت‌ها را فرصتی برای اعتلای نظام، انقلاب و کشور برشمرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر هم با اشاره به شهادت شهید هنیه به دست رژیم منحوس صهیونیستی گفت: در میان بی‌تفاوتی جامعه استکبار جهانی روزانه فجایع زیادی توسط این رژیم غاصب در حال انجام است، اما به یاری حق، شهادت این فرمانده دلیر اسلام، نقطه ثقلی برای تعالی بیش از پیش اسلام در جهان بشریت خواهد بود.

سعید رازقی با بیان اینکه بسیج یک تفکر ناب است، افزود: بسیج دانشجویی می‌تواند تأثیر بسزایی در نظام جمهوری اسلامی و فعالیت‌های اجتماعی ایفا کند.

وی با تأکید بر اینکه نیروی جوانی و تفکر نواندیش بسیج دانشجویی می‌تواند یاری‌رسان مدیران دانشگاه در اجرای برنامه‌های جدید باشد، توضیح داد: نزدیک به ۱۷ هزار دانشجو، ۵۷۰ کارمند و هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر مشغول به تحصیل و فعالیت هستند که نشان می‌دهد چه ظرفیت بزرگ انسانی در استان بوشهر و دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که می‌تواند قوه پیشران بسیاری از برنامه‌ها باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به وجود ظرفیت‌هایی نظیر نفت، گاز، پتروشیمی، نخیلات و کشاورزی، دریا و سواحل و ... در استان بوشهر متذکر شد: بسیاری از این ظرفیت‌ها مغفول مانده و بهترین محل برای فعال‌سازی آن، دانشگاه و توسط نیروی جوان و جهادی دانشگاهی به‌خصوص بسیج خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر