صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۱ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

لشکری: پویایی و شکوفایی استعداد‌های ورزشی در دانشگاه ضروری است

رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سوق دادن دانشجویان به ورزش حرفه‌ای در کنار تحصیل یکی از مهم‌ترین وظایف دانشگاه است.
کد خبر : 926107

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرعباس لشکری رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه مشترک با سرپرست و مربی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی مازندران اظهار کرد: سوق دادن دانشجویان به ورزش حرفه‌ای در کنار تحصیل یکی از مهم‌ترین وظایف دانشگاه بوده و در راستای تبیین و تحقق سند تحول دانشگاه مرکز ورزش و تربیت‌بدنی با برنامه‌ریزی اصولی و تیم‌داری در رده‌های سنی از پایه تا بزرگ‌سالان در سال‌های آخیر موفق عمل کرده است.

وی افزود: استعدادیابی و شکوفایی ورزش در امور مدارس سما و هدایت دانش آموزان ورزشکار به دانشگاه و ورود آنها به ورزش حرفه‌ای یکی از برنامه‌های کاربردی و مؤثر مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی مازندران نماینده دانشگاه به سرپرستی سید میرالله حسنی و سرمربیگری محنود حسن نیاء در لیک برتر کشور و حمایت دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی موفق به کسب عنوان سومی شد که این عنوان موجب تعالی ورزش دانشگاه شده تا حوزه ورزش با انگیزه بیشتر امسال در رده نوجوانان با حضور دانش‌آموزان سما در لیگ کشور تیم‌داری کند.

 کشتی گیران تراز اول کشور تحصیل کرده دانشگاه آزاد اسلامی هستند

سیدمیرالله حسینی رئیس انجمن کشتی آزاد و سرپرست تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل نیز با اشاره به اینکه این دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت خوبی در حوزه ورزش دارد، گفت: کشتی گیران تراز اول کشور اکثراً تحصیل کرده و یا در حال تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند. می‌توانیم با برنامه‌ریزی و باشگاه‌داری در رشته‌های مختلف بخشی مهمی از ورزشکاران را در سراسر کشور همراه با تعلیم و دانش به گروه‌های ملی معرفی کنیم.

به گزارش آنا، تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی مازندران امسال در لیگ برتر کشور در گروه B با سایپا، ستارگان ساری و نیروی زمینی ارتش در یک گروه هستند این رقابت‌ها از هشتم شهریور ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش آنا، سازمان لیگ کشتی هم برنامه دور رفت بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) را اعلام کرد.

این برنامه به شرح زیر است:

انتهای پیام/

ارسال نظر