صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۲:۴۰ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳

پزشکیان: آماده توسعه همکاری‌های همه‌جانبه با ونزوئلا هستیم

رئیس‌جمهور با تبریک پیروزی نیکلاس مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا و اعلام همبستگی با ملت مبارز و انقلابی این کشور، بر آمادگی ایران برای توسعه همکاری‌های همه‌جانبه با ونزوئلا تأکید کرد.
کد خبر : 926073

به گزارش است خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا با تبریک پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری و اعلام همبستگی با ملت مبارز و انقلابی این کشور، هرگونه مداخله خارجی در امور داخلی ونزوئلا را محکوم کرد.

رئیس‌جمهور ضمن اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری‌های همه‌جانبه از جمله ارتقای مبادلات و همکاری‌های اقتصادی و تجاری با ونزوئلا و همچنین صدور خدمات فنی و مهندسی به این کشور، بر اهمیت اجرای کامل و سریع همه توافقات انجام شده میان دو کشور تأکید کرد.

نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا نیز ضمن تشکر از تماس تبریک روحیه‌بخش دکتر پزشکیان، بر علاقه‌مندی و آمادگی کشورش برای توسعه هر چه بیشتر همکاری‌ها با جمهوری اسلامی ایران تأکید و تصریح کرد: جهش در همکاری‌ها مسیری برای دستیابی به پیشرفت، رفاه و سعادت برای هر دو کشور است.

وی همچنین بروز برخی ناآرامی‌ها در این کشور پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را توطئه‌ای صهیونیستی با همکاری آمریکا و برخی کشورهای غربی و با هدف به نابودی کشاندن کشورهای مستقل عنوان کرد و افزود: ما بار دیگر در مقابل چنین توطئه‌هایی مقاومت و ایستادگی خواهیم کرد و بی‌تردید پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر