صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۶ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳

تولید سامانه پلاک‌خوان خودرو با قابلیت خوانش پلاک کشور‌های مختلف

متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به تولید پلاک خوان چندملیتی با قابلیت خوانش پلاک خودرو‌های کشور‌های همسایه و اتحادیه اروپا شدند.
کد خبر : 926041

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اکبری‌نسب مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در خصوص محصولات این شرکت و کاربرد آنها عنوان کرد: پلاک خوان چند ملیتی، ابزاری قدرتمند برای رصد و پایش ناوگان داخلی و خارجی است و در حوزه بنادر و ورودی مرز‌ها کاربرد دارد. این محصول همچنین برای پایانه‌های مرزی و پارکینگ‌های هوشمند و هوشمندسازی بنادر نیز قابل استفاده است.

وی در توضیح برخی از ویژگی‌های بارز پلاک خوان چندملیتی گفت: این پلاک خوان قادر است پلاک خودرو‌ها را با سرعت و دقتی بسیار بالا شناسایی کند. پلاک خوان چند ملیتی در شرایط نوری مختلف، حتی در شب، به طور دقیق عمل می‌کند. این محصول قادر به شناسایی پلاک خودرو‌های ایرانی و خارجی است. قابلیت نصب و راه اندازی آسان و رابط کاربری آسان و کاربرپسند از ویژگی‌های این سیستم است.

اکبری‌نسب با بیان این که این محصول به گونه‌ای طراحی شده که به سادگی بر روی انواع گوشی‌های هوشمند با کیفیت بالا و حساسیت کم نسبت به لرزش و زاویه دوربین قابل نصب است خاطرنشان کرد: پلاک خوان چندملیتی ما می‌تواند تحولی در زمینه تشخیص پلاک خودرو ایجاد کند. این محصول می‌تواند به کاهش ترافیک، افزایش امنیت و مدیریت بهینه‌تر ناوگان حمل و نقل کمک کند.

وی درباره رقم اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده توسط این مجموعه گفت: در مجموعه ما به صورت مستقیم پنج نفر مشغول به کار هستند ولی غیرمستقیم با توجه به اینکه با چند شرکت بزرگ کار می‌کنیم حدود ۳۰۰ نفر با ما همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر