صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۱ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳

تمدید فرصت نام‌نویسی آزمون‌های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی

فرصت نام‌نویسی در هفتاد و یکمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و سی و هشتمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی تمدید شد.
کد خبر : 925997

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  نام‌نویسی در هفتاد و یکمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و سی و هشتمین دوره آزمون گواهینامه-دانشنامه فوق تخصصی پزشکی از چهارشنبه ۱۰ مرداد آغاز شده است و داوطلبان تا امروز دوشنبه ۱۵ مرداد فرصت داشتند در این آزمون‌ها ثبت نام کنند.

براساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی ثبت نام و ویرایش جهت کلیه داوطلبان تا تاریخ ۲۰ مردادماه ۱۴۰۳ تمدید شده است.

ثبت نام در این آزمون‌ها صرفا به صورت اینترنتی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir انجام می‌شود.

داوطلبانی که امسال آزمون گواهینامه تخصصی شرکت کرده اند از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ مردادماه ۱۴۰۳ مجاز به ثبت نام خواهند بود.

هفتاد و یکمین دوره آزمون کتبی دانشنامه رشته‌های تخصصی پزشکی پنجشنبه ۸ شهریورماه در دانشگاه‌های علوم پزشکی منتخب برگزار می‌شود.

توجه: کلیه افرادی که در موعد مقرر ثبت نام می‌کنند باید جهت اطلاع از واجد شرایط بودن برای شرکت در آزمون از ۳۱ مرداد تا ۳ شهریور به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و در صورت لزوم، در مهلت تعیین شده نسبت به تکمیل مدارک ارسالی خود اقدام کنند.

زمان ثبت نام داوطلبانی که سالجاری در آزمون گواهینامه شرکت کرده و پذیرفته شده اند از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ تعیین شده است.

محل شرکت و کارت ورود به جلسه در آزمون کتبی داوطلبان از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد. دانشگاه انتخابی توسط داوطلب جهت شرکت در آزمون پس از ثبت نام قابل تغییر نیست.

آزمون شفاهی از تاریخ ۱۷ تا ۲۱ شهریورماه ماه ۱۴۰۳ طبق جدول زمانبندی که در زمان اعلام نتیجه آزمون کتبی اعلام خواهد شد، برگزار می‌شود.

کارت ورود به جلسات امتحان کتبی در روز‌های ۶ و ۷ شهریورماه از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir با وارد کردن کد رهگیری توزیع می‌شود. (داوطلب باید پرینتی واضح و خوانا از کارت تهیه کند و در هنگام آزمون به همراه داشته باشد).

آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی به صورت KFP /PMP / OSCE /MMI و سایر روش‌های ارزیابی مبتنی بر رایانه یا ایستگاهی و ... برگزار می‌شود. آزمون شفاهی رشته تخصصی روانپزشکی با توجه به ساختار آموزشی دارای دو مرحله آزمون مبتنی بر رایانه و نیز آزمون شفاهی (ارزیابی به صورت مصاحبه، بر بالین بیمار، ...) خواهد بود.

در این دوره بر اساس مصوبه کمیسیون موارد خاص مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ کلیه دسـتیاران تخصصـی اتبـاع غیرایرانی (بین الملل) دانشگاه‌ها با تاییدیه مرکز خدمات آموزشی معاونت آموزشی وزارت بهداشت می‌توانند در آزمون دانشنامه شرکت کنند. این گروه از داوطلبان باید در زمان ثبت نام از طریق سایت، معرفی نامه مرکز خدمات آموزشی خود را ارسال کنند تا مجوز شرکت در آزمون برای آنان صادر شود.

مدارک لازم جهت ثبت نام در آزمون دانشنامه تخصصی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی درج شده است. مدارک لازم باید اسکن شود و از طریق سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir ارسال شود. هزینه ثبت نام در هفتاد و یکمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی نیز بنا بر تعداد دفعات شرکت در آزمون متفاوت خواهد بود.

آزمون کتبی سی و هشتمین دوره آزمون گواهینامه - دانشنامه فوق تخصصی بنابر جدول زمانبندی که متعاقباً اعلام خواهد شد در روز پنجشنبه ۸ شهریورماه ۱۴۰۳ به صورت الکترونیک در دانشگاه‌های علوم پزشکی منتخب برگزار خواهد شد.

کلیه افرادی که در موعد مقرر ثبت نام کرده اند باید جهت اطلاع از واجد شرایط بودن برای شرکت در آزمون و یا رفع نقص مستندات ارسالی از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۳ شهریورماه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند.

آزمون شفاهی سی و هشتمین دوره آزمون گواهینامه - دانشنامه فوق تخصصی در روز‌های ۱۷ تا ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۳ طبق جدول زمانبندی که در زمان اعلام نتیجه آزمون کتبی اعلام خواهد شد، برگزار می‌شود.

مدارک لازم جهت ثبت نام در آزمون دانشنامه - گواهینامه فوق تخصصی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی درج شده است. مدارک لازم باید اسکن شود و از طریق سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir ارسال شود. همچنین هزینه ثبت نام آزمون دانشنامه فوق تخصصی بنا بر تعداد دفعات شرکت در آزمون متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر