صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۴ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳

کریمی: انگیزه را برای بردن الاهلی داریم/ لازم نیست صحبت بین بازیکنان را رسانه‌ای کنم

کاپیتان سپاهان گفت: امیدوارم هواداران با حضور حداکثری به ما قدرت دهند که با دلگرمی و قدرت تیمی، بتوانیم بازی را به پیروزی برسانیم.
کد خبر : 925965

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد کریمی در نشست خبری پیش از دیدار با شباب الاهلی امارات اظهار کرد: بعد از مدت‌ها شروع رقابت‌های آسیایی است، برای بازیکنان خوشحال کننده است و فکر می‌کنم بازی جذاب باشد.

کاپیتان سپاهان ادامه داد: همانطور که سرمربی تیم گفت، شناخت زیادی از حریف نداریم، سردار را نسبت به بقیه بازیکنان بیشتر می‌شناسیم، قدرت تیمی را در بازی آخر مقابل الهلال نشان دادیم، چند بازیکن باتجربه جدا شدند و بازیکن جوان اضافه شدند؛ انگیزه لازم را برای بردن بازی داریم.

کریمی تصریح کرد: از هواداران می‌خواهم حضور حداکثری در ورزشگاه داشته باشند تا بازی فردا را با برد پشت سر بگذاریم و مانند بازی با الهلال باعث دلگرمی می‌شوند؛ با این هواداران می‌توانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

کاپیتان سپاهان در پاسخ به سوالی در خصوص توصیه‌اش به بازیکنان سپاهان خاطرنشان کرد: توصیه را به بازیکنان در رختکن می‌گویم، لازم نیست صحبت بین بازیکنان را رسانه‌ای کنم؛ شاید بازیکنان جوان باشند اما در سال گذشته در تیم‌های خودشان حداکثر بازی کرده و تجربه دارند؛ بازی آسیایی تجربه متفاوتی است اما بازیکنانی داریم که تجریه زیادی دارند که به جوان‌تر کمک می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر