صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ظرفیت باتری آیفون ۱۶ چقدر است؟/ جهش بزرگ در جدیدترین گوشی اپل

جدیدترین مدل گوشی هوشمند اپل، آیفون ۱۶، قرار است در پاییز امسال عرضه شود و یکی از مزیت‌های چشمگیر آن افزایش ظرفیت باتری است که بنا بر گمانه‌زنی‌ها بیش از ۴۵۰۰ میلی آمپر خواهد بود.
کد خبر : 925930

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، اخبار دنیای فناوری نشان می‌دهد که ظرفیت باتری در آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرومکس از نسل‌های قبلی بیشتر خواهد شد.

بنابر این گزارش، آیفون ۱۶ پرو قرار است ۳۵۷۷ میلی آمپر ظرفیت داشته باشد و نسخه پرومکس آن می‌تواند ظرفیتی برابر با ۴۶۷۶ میلی آمپر داشته باشد. این ارتقای ظرفیت باتری احتمالاً برای تطبیق صفحه نمایش‌های بزرگتر و هوش مصنوعی اپل ضروری هستند.

با گذشت زمان، اپل ظرفیت باتری‌ها خود را بالا برده است و با هر عرضه آن را تقویت می‌کند. از آنجا که دستگاه‌های هوشمند این کمپانی بزرگ‌تر و سخت‌تر شده‌اند، نیاز‌های باتری آنها نیز افزایش یافته است.

با این حال، تلاش‌های اپل در راستای ارتقای ظرفیت باتری برای کاربران چندان رضایت‌بخش نبوده است و این ارتقا‌ها به اندازه کافی از تراشه‌ها و نمایشگر‌ها پشتیبانی نمی‌کنند، اما اگر اپل بتواند به‌روزرسانی لازم را انجام دهد، طول عمر مفیدتری را برای دستگاه‌های خود رقم خواهد زد. در همین راستا، افزایش ظرفیت باتری بدون آنکه وزن دستگاه را بالا ببرد برای هماهنگی با استاندارد‌های فعلی بازار ضروری است.

شایعه دیگر حاکی از آن است که آیفون ۱۶ پرو و پرومکس به سرعتِ شارژ سریع‌تری مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود هر دو مدل، از شارژ سیمی ۴۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۲۰ واتی مگ سیف (MagSafe) پشتیبانی کنند. در دنیای پر سرعت امروز، شارژ سریع واقعاً مفید است و دستگاه‌هایی که از رسیدن به درصد باتری بالاتر در مدت زمان کوتاه‌تر پشتیبانی می‌کنند، پرطرفدارتر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر