صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۷ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
در گفت و گو با آنا؛

مالک شمس آذر: شاید با زارع برای ماندن به توافق برسیم/من باشم گل محمدی را انتخاب می‌کنم!

مالک باشگاه شمس آذر گفت: اگر مازیار زارع نپذیرد سرمربی ما بماند، در جلسه امروز سرمربی تیم را انتخاب می‌کنیم.
کد خبر : 925896

مهرزاد نجفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد اینکه اعلام کرده بود مازیار زارع سرمربی شمس آذر می‌ماند، اما خبر جدایی وی مطرح شده، اظهار کرد: دیروز صبح استعفای زارع به دست ما رسید. او انسان شریف و خوبی است. مازیار صادق و مورد مسبوق ماست. منتهی مراتب بودجه ما نسبت به فصل گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته، با این بودجه نمی‌تواند تیم را جمع کند و با اهداف سازمانی ما فاصله دارد. گرایش ما به سوی نیرو‌های جوان و با استعداد  است. بیشتر گرایش زارع به نیرو‌های بالای ۲۹ سال و با تجربه بود که با اهداف ما مغایرت داشت.  

رئیس هیئت مدیره باشگاه شمس آذر افزود: پس از آنکه استعفای زارع به دست ما رسید، از او درخواست جلسه کردیم، اما علاقه‌مند به برگزاری جلسه نبود. امروز جلسه دیگری داریم و اولویت ما همچنان زارع است. صداقت، درستی، پاکی و کار فنی او مورد تأیید باشگاه است. قبل از انعقاد قرارداد هم تمامی اهداف باشگاه را برای زارع توضیح دادیم که شمس آذر گرایش به نیرو‌های جوان و مستعد دارد اما زارع در چارچوب اهداف و بودجه ما نمی‌تواند خود را منطبق کند. اگر امروز در جلسه حضور یابند برای حفظ وی اقدام می‌کنیم، چون گزینه اول ما است. دنیا، دنیای گفتمان است و می‌توانیم با صحبت کردن به توافق برسیم. در نهایت اگر زارع نپذیرد سرمربی شمس آذر بماند، سرمربی جدید را انتخاب می‌کنیم، چون مشکل ضیق وقت را داریم.  

نجفیان درباره اینکه احتمال حضور مسعود شجاعی برای سرمربیگری در شمس آذر بیش از دیگر گزینه‌ها مطرح شده، عنوان کرد: باید در جلسه هیئت مدیره مطرح شود و صحبت‌های بیرون از جلسه مسبوق نیست. چهار پنج گزینه مطرح شده و در جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرند. من به تنهایی تصمیم نمی‌گیرم و رزومه مربیان و کارنامه آنها را در جلسه هیئت مدیره بررسی می‌کنیم تا به اهداف ما نزدیک باشند. من اگر بخواهم انتخاب کنم نام یحیی گل‌محمدی را می‌برم، چون متخصص مربیگری است ولی او در بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی جا می‌گیرد و در بودجه شمس آذر جا نمی‌گیرد.  

مالک باشگاه شمس آذر در مورد شایعه انتخاب رسول خطیبی گفت: نام وی در میان گزینه‌ها مطرح نشده است. تا به حال من نشنیدم او گزینه سرمربیگری ما باشد.  

نجفیان درباره اینکه به غیر از مسعود شجاعی نام چه گزینه‌های دیگری برای سرمربیگری شمس آذر مطرح شده، یادآور شد: شاید مازیار زارع در جلسه حاضر شد و برای ابقای وی به توافق رسیدیم. گزارش درباره گزینه‌های دیگر به دستم نرسیده و فقط می‌دانم چهار گزینه داریم. بنده ذاتاً آدم اقتصادی هستم. وقتی در جلسات حضور می‌یابم رزومه مربیان و عملکردشان را با توجه به شرایط اقتصادی که داریم مورد بررسی قرار می‌دهم. یکی از اعضای هیئت مدیره اطلاعات جامع فوتبالی دارد و مسائل مالی بر عهده من است. باز هم امیدوارم مازیار زارع بپذیرد سرمربی شمس آذر بماند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر