صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۷ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳

قرارداد استقلالی ها در موعد تعیین شده ثبت نشد/بدهی سنگین و ۲۰ میلیاردی استقلال به سازمان لیگ

باشگاه استقلال به دلیل عدم ثبت قرارداد اعضای این تیم جریمه خواهد شد اگرچه این باشگاه باید برای ثبت قراردادهای خود ابتدا بدهی سنگین خود را پرداخت کند.
کد خبر : 925890

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم فوتبال استقلال روز گذشته از ترکیه به تهران بازگشت اما مدیران این باشگاه هنوز قراردادهای بازیکنان و اعضای این تیم را ثبت نکرده اند. این در حالی است که سازمان لیگ به باشگاه ها هشدار داد  تا در صورت عدم ثبت قرارداد توسط باشگاه ها جریمه 5 میلیارد تومانی در انتظار آنها خواهد بود.

با توجه به اینکه روز گذشته باشگاه استقلال قرارداد بازیکنان این تیم را ثبت نکرده است جریمه 5 میلیاردی این باشگاه قطعی است اما طبق اطلاعات آنا دلیل اینکه مدیران استقلال هنوز قراردادهای بازیکنان و اعضا این تیم را ثبت نکرده اند بدهی سنگینی است که این باشگاه به سازمان لیگ دارد. ظاهرا بدهی های چند سال اخیر این باشگاه بابت حق عضویت و مسائل دیگر رقمی حدود 20 میلیارد تومان است و به همین علت قراردادهای استقلالی ها ثبت نشده است.

طبق برنامه قرار است اعضای تیم استقلال روز 19 مرداد راهی ایفمارک شده و سپس قرارداد اهضای این تیم تا روز 22 همین ماه در سازمان لیگ ثبت شود.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر