صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۲ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

وزیر خارجه اردن با باقری دیدار کرد

«ایمن الصفدی» که به تهران سفر کرده است، با سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کرد؛ در این میان برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که تهران به واسطه وزیر اردنی پیام هشداری را به آمریکا و اسرائیل ارسال خواهد کرد.
کد خبر : 925835

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن که به تهران سفر کرده است، با سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کرد.

براین اساس، امروز صبح نیز وزارت خارجۀ اردن اعلام کرد که «ایمن‌ الصفدی» وزیر خارجه این کشور در سفر امروز به تهران، حامل پیام «عبدالله دوم» پادشاه اردن درباره اوضاع منطقه و روابط دو جانبه برای مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور ایران است.

برخی رسانه‌های داخلی به نقل از یک منبع امنیتی ایرانی که با الجزیره مصاحبه کرده مدعی شدند که تهران به واسطه صفدی دو پیام هشدارآمیز را به طرفین دیگر شامل پادشاه اردن و دیگری آمریکا و اسرائیل، ارسال خواهد کرد.

این منبع امنیتی گفته است: پذیرش عدم پاسخ یا پاسخ نمادین برای تهران دور از ذهن است و هرگونه پاسخی تند و دردناک خواهد بود.

وی همچنین تأکید کرده که اسرائیل همه تابوها را زیر پا گذاشته است و باید بهای آن را بپردازد و ما شک نداریم که آن را گران خواهد پرداخت.

این منبع امنیتی در پایان گفته است: اسرائیل به شدت حاکمیت ایران را نقض کرد و اینکه اکنون میانجی‌هایی را برای مهار آن (پاسخ ایران) می‌فرستد، قابل پذیرش نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر