صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۲ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

سامانه «سیام» بهره‌وری در سازمان ملی زمین و مسکن را افزایش می‌دهد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در دوره آموزشی معرفی و آشنایی شرکت‌کنندگان با سامانه یکپارچه املاک و مسکن (سیام) گفت: مردم زیادی خدمات مورد نیازشان را از ما دریافت می‌کنند و به همین منظور به دنبال این هستیم تا در سازمان ملی زمین و مسکن بهره‌وری را از طریق بهبود وضعیت سیستم‌ها ارتقا ببخشیم.
کد خبر : 925826

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا ، ارسلان مالکی با اشاره به بخشی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های سامانه سیام گفت: راه‌اندازی این سامانه به صورت آزمایشی در سه اداره کل راه و شهرسازی استان‌های تهران، البرز و اصفهان انجام شد و بازخورد‌های مثبتی از آنها به دست آمد.

وی گفت: پس از اجرای کامل این سامانه در همه ادارات کل، بر اساس شاخص‌های تعیین شده، ارزیابی‌هایی از استان‌ها انجام خواهد شد و از ادارات کل برتر تقدیر خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام‌کرد: با راه‌اندازی این سامانه، سامانه قبلی از چرخه کار حذف می‌شود و همه ادارات کل با همین سامانه کار می‌کنند.

برپایه گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، دوره آموزشی معرفی و آشنایی شرکت‌کنندگان با سامانه یکپارچه املاک و مسکن (سیام) امروز با حضور روسای ادارات فناوری اطلاعات و ارتباطات و مسئولان بانک زمین ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها و جمعی از مدیران و کارکنان ستادی در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن بهره وری
ارسال نظر