صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۹ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

ورزشگاه فولادشهر در آستانه آمادگی میزبانی بازی‌های ذوب‌آهن

ورزشگاه فولادشهر اصفهان تا پیش از اولین میزبانی ذوب‌آهن آماده میزبانی خواهد شد.
کد خبر : 925793

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آن، تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته دوم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان تیم هوادار است اما با توجه به تأکید فدراسیون مبنی بر استانداردسازی ورزشگاه‌ها، اقدامات لازم از سوی باشگاه ذوب‌آهن برای میزبانی در ورزشگاه فولادشهر صورت گرفته است. 

اقداماتی که در راستای حرفه‌ای سازی در ورزشگاه فولادشهر صورت گرفته شامل: آماده سازی اتاق VAR که جانمایی شده، افزایش سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه و تجهیز به توالت فرنگی، اصلاح راه تردد عکاسان با حذف دکل مزاحم، افزایش ایمنی اتاق VIP با تغییر نرده کشی پشت بام از حالت افقی به عمودی، گسترش پارکینگ داخلی ورزشگاه به ۵۰۰ خودرو است. ضمن اینکه تمامی اصلاحات به منظور استانداردسازی تا قبل از ۲ شهریور که اولین میزبانی ذوب‌آهن است و نهایتاً تا پایان ماه جاری عملیاتی می‌شود.  

اقدامات مثبتی که برای نوسازی ورزشگاه فولادشهر در حال اجراست باعث خواهد شد تا ذوب‌آهن برای میزبانی بین‌المللی هم مشکلی نداشته باشد. ضمن اینکه مسئولان ورزشگاه بر حسب اولویت بندی در حال استانداردسازی هستند و پس از نخستین میزبانی سبزپوشان اصفهان، در فاصله زمانی تا میزبانی بعدی ذوب‌آهن که در هفته پنجم برابر سپاهان خواهد بود، ورزشگاه فولادشهر تکمیل خواهد شد تا دربی اصفهان در وضعیت مساعدتری برگزار شود. اگرچه زمان نصب VAR در این ورزشگاه نامشخص است.  

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر