صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۳:۰۰ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
حجت‌الاسلام محمودی در گفتگو با آنا:

خون‌خواهی شهید هنیه لرزه بر اندام صهیونیست‌ها انداخته است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بعدازاینکه رهبر معظم انقلاب بر خون‌خواهی شهید هنیه تأکید کردند، لرزه بر اندام اسرائیل و آمریکایی‌ها افتاده و شاهد هستیم در اراضی اشغالی مهاجرت معکوس اتفاق افتاده و نتانیاهو دستور تأمین امنیت اعضای کابینه و فرماندهان ارشد ارتش این رژیم را داده است.
کد خبر : 925791

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید محسن محمودی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور شهید هنیه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی طی چندین ماه گذشته متحمل شکست‌های سنگینی شده و نتوانسته حماس و دیگر گروه‌های مقاومت در فلسطین را از بین ببرد و به همین دلیل شاهد هستیم ترور شخصیت‌های برجسته فلسطینی در دستورکار این رژیم منحوس قرار گرفته است.

وی افزود: اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران قطعاً بی‌پاسخ نخواهد ماند و پاسخی کوبنده به این رژیم خواهیم داد. متأسفانه رژیم صهیونیستی برخی نفوذی‌ها را در داخل به کار گرفته تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند و از طریق این افراد خائن و وطن‌فروش اقدامات تروریستی خود را پیش می‌برد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه محور مقاومت به یک قطب در نظام بین‌الملل تبدیل شده است، اظهار کرد: اگر محور مقاومت نبود قطعاً اسرائیل رویای نیل تا فرات را عملیاتی می‌ساخت و آمریکایی‌ها کاملاً بر منطقه مسلط می‌شدند ولی محور مقاومت اجازه نداد این خواست دشمن محقق شود. آمریکا و رژیم صهیونیستی با اشراف کامل به این موضوع درصدد ناامن کردن کشور‌های حوزه محور مقاومت و درگیر کردن آنها با مسائل امنیت داخلی و محیط پیرامونی خود هستند.

محمودی ادامه داد: امروز کشور‌های محور مقاومت خودشان براساس منافع کشورشان امورات را پیش می‌برند و هیچ‌یک از این کشور‌ها تابع دستورات و قوانین جمهوری اسلامی ایران نیستند. بازیگران عضو محور مقاومت کاملاً براساس روحیه و سیاست استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی عمل می‌کنند و نابودی اسرائیل و آزادسازی فلسطین خواست و راهبرد اصلی آنهاست و همگی بر این موضوع اشتراک نظر دارند و برای دستیابی به این آرمان تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه خون‌خواهی شهید هنیه باید در زمان، مکان و باکیفیت مناسب صورت پذیرد، گفت: بلافاصله بعدازاینکه رهبر معظم انقلاب بر خون‌خواهی شهید هنیه تأکید کردند، لرزه بر اندام اسرائیل و آمریکایی‌ها افتاد و شاهد هستیم در اراضی اشغالی مهاجرت معکوس اتفاق افتاده و نتانیاهو دستور تأمین امنیت اعضای کابینه و فرماندهان ارشد ارتش این رژیم را داده و همه اینها در بُعد روانی است که روحیه صهیونیست‌ها را تضعیف کرده و به همین دلیل گام اول را محکم برداشته‌ایم و گام دوم که در حوزه سخت‌افزاری است باید محکم‌تر و قاطع‌تر برداشته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان تأکید کرد: از نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی می‌خواهیم که نفوذی‌ها و عوامل مؤثر داخلی در ترور شهید هنیه را شناسایی و آنها را به سزای اعمالشان برسانند. باید درسی به دشمن داد که دیگر جرئت انجام چنین اقدامات تروریستی را در سر نپرورانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر