صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۶ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
سلیمی احتمال داد؛

وزرای پیشنهادی تا پایان هفته به مجلس معرفی می‌شوند

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که احتمالاً تا پایان هفته جاری رئیس جمهور کابینه پیشنهادی خود را به مجلس برای اخذ رأی اعتماد معرفی می‌کند.
کد خبر : 925726

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز اظهار کرد: در جلسه غیرعلنی درباره ترور شهید هنیه صحبت و تاکید شد که مسئولان اطلاع‌رسانی‌ها را از مبادی مربوطه انجام دهند؛ تاکید مجلس شورای اسلامی بر این بود که پاسخ به این جنایات قطعی، جدی و دردناک خواهد بود.

وی همچنین اظهار کرد: درباره زمان معرفی وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی نیز آقای قالیباف این توضیح را داد که آقای پزشکیان گفته که هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.

سخنگوی هیئت رئیسه بیان کرد: کابینه آقای رئیس جمهور نهایی نشده، مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد به محض معرفی وزرای پیشنهادی وارد بررسی برنامه‌ها و کارنامه وزرای پیشنهادی شود.

سلیمی توضیح داد: هر زمانی که لیست وزرا به مجلس شورای اسلامی اعلام شود یک هفته مهلت بررسی در کمیسیون‌های تخصصی است و بعد موضوع رای اعتماد در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی مطرح می‌شود که احتمالا تا پایان هفته رئیس جمهور لیست وزرای پیشنهادی را به مجلس ارائه کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر