صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۲ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

دردسرهای نماینده ایران قبل از بازی با الشباب الاهلی/ قرارداد 4 بازیکن سپاهان ثبت می شود؟

باشگاه سپاهان برای اینکه بتواند قرارداد همه بازیکنانش را در سازمان لیگ ثبت کند بار دیگر خواستار افزایش سقف بودجه شده است.
کد خبر : 925713

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم سپاهان با توجه به اینکه 16 مرداد در اصفهان میزبان الشباب الاهلی در مرحله پلی آف لیگ نخبگان است باید زودتر از سایر تیم های لیگ برتری کارهای قراردادی بازیکنانش را انجام دهد.

اکثر تیم هایی که قرارداد 16 بازیکن خود را ثبت نکرده اند به دلیل پرداخت نکردن حق عضویت به سازمان لیگ شامل این جریمه شده اند اما در مورد سپاهان ماجرا به رعایت سقف بودجه برمی گردد.این طور که خبرنگار آنا کسب اطلاع کرده باشگاه سپاهان بابت خرید 4 بازیکن (مهدی لیموچی، امین حزباوی، جواد آقایی پور و حسین گودرزی) ظاهرا سقف بودجه اش را رد کرده و تاکنون موفق نشده قرارداد این بازیکنان را در سازمان لیگ ثبت کند.

یکی از دلایل مهمی هم که در جلسه چند روز قبل مدیران استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان در حضور مسئولان فدراسیون فوتبال مدیرعامل سپاهان تاکید داشته سقف بودجه افزایش پیدا کند همین موضوع بوده اما در همان جلسه با افزایش سقف بودجه مخالفت می شود.

گفته می شود این باشگاه درخواست افزایش ۲۰۰ میلیارد تومانی در سقف را دارد اما در همان جلسه چند روز قبل فدراسیون با مدیران 4 باشگاه(سپاهان، استقلال و پرسپولیس و تراکتور) با این درخواست مخالفت شده است.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر