صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۲ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

قالیباف: نیروهای نظامی ما درس تاریخی به تروریسم و حامی اصلی آن خواهند داد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی خواستار واکنشی بازدارنده با حفظ منافع ملی برای خون‌خواهی در شأن مهمان عزیزمان شهید اسماعیل هنیه است.
کد خبر : 925708

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: طعم شیرین پیروزی مردم سالاری دینی که در مراسم تحلیف رئیس جمهور متبلور شد با شهادت فرماندهان عملیاتی و سیاسی محور مقاومت به تلخی گرایید مخصوصا یکی از شهیدان یعنی شهید اسماعیل هنیه که مهمان عزیز ما بود. این شهید در خانه ما به شهادت رسید و بدون تردید با پاسخ کوبنده و هوشمندانه جمهوری اسلامی کام ملت ایران و نیروهای مقاومت و آزادی‌خواهان جهان شیرین می‌شود.

وی ادامه داد: این رژیم و کشور حامی آن یعنی آمریکا از اقدام خود پشیمان شده و مجبور می‌شود نظام محاسباتی خود را اصلاح کند تا دیگر دچار چنین اشتباهی نشود. هرگز نباید فراموش کنیم بعد از عملیات طوفان‌الاقصی عناصر اصلی رژیم صهیونیستی از هم فروپاشید و آغازی بر پایان این رژیم منحوس کلید خورد.

قالیباف اظهار کرد: با توجه به شکست کامل رژیم صهیونیستی در رسیدن به اهداف خود این غده سرطانی در آستانه نابودی است و با ترورهای منفعلانه می‌خواهد خود را پیروز جلوه دهد اما باید بداند که این عملیات نتیجه‌ای جز شکست قطعی برای این رژیم نخواهد داشت.

رئیس مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی خواستار واکنشی بازدارنده با حفظ منافع ملی برای خون‌خواهی در شأن این مهمان عزیز است و از هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص زمان و چگونگی پاسخ به این تعرض حمایت کامل می‌کند. ایران اسلامی پس از انقلاب اسلامی روزی نبوده و ان‌شاالله نخواهد بود که تعرض به مرزهای خود را بی‌پاسخ بگذارد. نیروهای مقتدر نظامی ما با توکل بر خداوند و پشتوانه مردمی درسی تاریخی به دشمن تروریسم و حامی اصلی آن یعنی آمریکا خواهند داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: فرارسیدن روز حقوق بشر اسلامی را تبریک می‌گویم. امروز فلسطین نمادی برای همه ما است برخی از سیاستمداران غربی که مدعی حقوق بشر هستند در کنار کشتار کودکان فلسطین و نسل‌کشی در غزه و سرکوب مردم بی‌گناه در برابر جنایتکار تاریخ معاصر ایستاده و آن را تشویق می‌کند ملت‌های جهان باید دست به دست هم دهند تا با دفاع از مردم مظلوم فلسطین در برابر دولتمردان غربی که با هم یکپارچه شدند بایستند.

قالیباف گفت: فرارسیدن سالروز صدور فرمان مشروعیت را گرامی‌ می‌داریم این روز، روز تاریخی برای ملت ایران بوده و آغاز مردم سالاری در کشور ما است که با پیروزی انقلاب اسلامی به نتیجه نهایی رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر