صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۱۱ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
قائدی:

کلینیک دندانپزشکی دانشگاه آزاد شیراز به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، راه‌اندازی کلینیک دندانپزشکی در ساختمان قاآنی دانشگاه آزاد شیراز را یکی از دغدغه‌های این دانشگاه نام برد و گفت: این کلینیک به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر : 925671

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست و سومین جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور محمدهادی ایمانیه استاندار فارس و محمد علی‌اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، محمدرضا قائدی دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه و سایر اعضا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.

{$sepehr_key_906}

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این نشست مطرح کرد: یکی از دغدغه‌های مهم کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تعاونی مسکن است که مسئولان استان فارس قول مساعد برای رفع مشکلات موجود را داده‌اند که تسریع در رفع مشکل، اتفاق مبارکی را برای ۴ هزار نفر از جامعه کارکنان و اعضای هیئت علمی رقم خواهد زد.

محمدرضا قائدی، راه‌اندازی کلینیک دندانپزشکی در ساختمان قاآنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز را یکی دیگر از دغدغه‌های این دانشگاه نام برد که به‌طور جد در حال پیگیری است و به‌زودی شاهد راه‌اندازی این کلینیک خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر