صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۰۳ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳

تخفیف ۹۰ درصدی خدمات آزمایشگاهی به سرآمدان علمی سال ۱۴۰۲

به دنبال حمایت بنیاد ملی علم ایران از منتخبان سرآمدان علمی کشور در سال ۱۴۰۲ و اهدای گرنت و سهمیه پسادکتری و در پی مکاتبه رئیس بنیاد ملی علم با شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری مقرر شد به سرآمدان علمی سال ۱۴۰۲، اعتبار دریافت خدمات آزمایشگاهی با ۹۰ درصد تخفیف اختصاص داده شود.
کد خبر : 925642
به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، به دنبال حمایت بنیاد ملی علم ایران از منتخبان سرآمدان علمی کشور در سال ۱۴۰۲ و اهدای گرنت و سهمیه پسادکتری و در پی مکاتبه رئیس بنیاد ملی علم با شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری مقرر شد به سرآمدان علمی سال ۱۴۰۲، اعتبار دریافت خدمات آزمایشگاهی با ۹۰ درصد تخفیف اختصاص داده شود.

بنیاد ملی علم ایران، با هدف دستیابی به مرجعیت علمی، ارتقا سطح علمی کشور و کمک به توسعه تحقیقات، از سرآمدان علمی کشور حمایت می‌کند. این حمایت‌ها شامل پژوهانه‌های نقدی، گرنت‌های خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و حمایت از جذب محقق پسادکتری می‌باشد.

سرآمدان علمی شامل اعضاء هیئت‌علمی مؤسسات علمی‌پژوهشی کشور می‌باشند که با انتشار مقاله در نشریات برتر مورد تأیید بنیاد ملی علم و ارائه سخنرانی به‌عنوان سخنران کلیدی یا مدعو در کنگره‌های معتبر جهانی ارزیابی و انتخاب می‌شوند.

 در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۱۰ سرآمد علمی از ۵۰ دانشگاه کشور با توانمندی پژوهشی معتبر توسط بنیاد ملی علم شناسایی و مشمول حمایت شده‌اند. در پی مکاتبه رئیس بنیاد ملی علم با شبکه آزماشگاهی فناوری‌های راهبردی  معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری مقرر شد به این افراد با توجه به اعتبار علمی کسب شده، گرنت‌های خدمات شبکه آزمایشگاهی از ۱۵ تا ۴۰ میلیون تومان تعلق بگیرد این گرنت‌ها با تخفیف ۹۰٪ قابل استفاده است.

این اعتبار برای منتخبان سرآمدان علمی کشور در سال ۱۴۰۲ فعال شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به باشگاه مشتیران شبکه آزمایشگاهی از جزئیات آن مطلع و از مزایای این طرح برخوردار شوند

انتهای پیام

انتهای پیام/

ارسال نظر