صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۳۶ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳

واکنش سیدعلی خمینی به ترور هنیه و فؤاد شکر

سیدعلی خمینی گفت: امروز دشمن دلخوش است که حاج محسن‌ها و اسماعیل هنیه‌ها را ترور می‌کند، غافل از آنکه ما با ایمان و عقیده پیش رفته‌ایم و آنان با همه سلاح‌های خود عقب مانده‌اند.
کد خبر : 925639

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی خمینی در گردهمایی «خادمین افتخاری سخاءالحسین(ع)»، اظهار کرد: موافق دروغ‌پردازی هم نیستیم، اما کاروان حسین(ع) در حرکت است؛ جا نمانیم. کاروان ایمان و عقیده در حرکت است. امروز دشمن دلخوش است که حاج محسن‌ها و اسماعیل هنیه‌ها را ترور می‌کند، غافل از آنکه ما با ایمان و عقیده پیش رفته‌ایم و آنان با همه سلاح‌های خود عقب مانده‌اند.

نوه امام راحل خطاب به صهیونیست‌ها، یادآور شد: هدف شما از نیل تا فرات بود و امروز به دور خود دیوار کشیده‌اید. آن هدف به این تقلیل پیدا کرد که اسرایتان را آزاد کنید و حماس را از صفحه جهان حذف کنید که به آن هم نرسیدید. جهان عرب یک روز با همه توان، شش روز جلوی شما تاب مقاومت نداشت و امروز از پس یک فئه قلیله (گروه اندک) برنمی‌آیید. شما دنیای غرب، به یک اشاره شاه ممالک منطقه را عوض و بدل می‌کردید و برای منطقه ما خط و مرز تعیین می‌کردید و امروز دلخوش هستید به اینکه ترور می‌کنید! از کجا به کجا رسیده‌اید و از کجا به کجا رسیده‌ایم؟

سیدعلی خمینی با تأکید بر اینکه «طوفان الاقصی موفقترین عملیات قرن است»، اظهار کرد: طوفان الاقصی اگر همین یک فایده را داشت که جهان اسلام را متوجه دشمن اصلیش کرد و روی سیاه گفتمان امریکایی و یک بام و دو هوای حقوق بشر غربی را بار دیگر به منصه ظهور رسانید، کافی بود تا به‌عنوان موفق‌ترین عملیات قرن شناخته شود. چقدر هزینه کردند تا تطبیع را زنده کنند و از عادی‌سازی روابط سخن گویند و جا بیاندازند اما روسیاهی به زغال ماند. 

وی با اشاره به درپیش‌رو بودن راهپیمایی اربعین، گفت: این راهپیمایی نماد عقیده و تقویت‌کننده ایمان‌هاست؛ و هرکس در این مسیر قدم می‌گذارد چه به‌عنوان زائر و چه به‌عنوان خادم، بی‌شک در مسیر رضایت الهی قدم می‌گذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر