صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۶ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
مدیرعامل مس رفسنجان در گفت و گو با آنا:

3 بازیکن خارجی به مس اضافه می‌شوند/ سازمان لیگ درآمد را نقدی نمی‌دهد فدراسیون حق عضویت را نقدی می‌خواهد

مدیرعامل مس رفسنجان گفت: سازمان لیگ درآمد باشگاه‌ها را به صورت نقدی نمی‌دهد ولی فدراسیون حق عضویت را به صورت نقدی می‌خواهد.
کد خبر : 925511

حسین پورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره برگزاری اردوی تیم مس رفسنجان در کارتپه ترکیه اظهار کرد: به خواست محرم نویدکیا سرمربی تیم این اردوی ۹ روزه در حال برگزاری است و مقدمات آن از یک ماه پیش بوده، از دو روز پیش که تیم سفر کرده، اردو در جریان است. کادرفنی از شرایط این اردو راضی است و امروز هم اولین بازی دوستانه خود را برابر نایب قهرمان لیگ الجزایر برگزار خواهند کرد.  

وی در مورد اضافه شدن بازیکنان جدید به مس رفسنجان به غیر از بهنام برزای که اخیراً به مس پیوسته، گفت: برزای دیروز قرارداد خود را امضا کرد و امروز به ترکیه می‌رود. سه بازیکن خارجی هم جذب خواهیم کرد ولی تا قطعی نشود امکان معرفی آنها نیست. این بازیکنان در پست‌های مهاجم، دفاع وسط و وینگر بازی می‌کنند.  

عرف است۲۰ درصد مبلغ فصل قبل می‌ماند

مدیرعامل مس رفسنجان در مورد اینکه پرداخت نشدن ۲۰ درصد از مطالبات فصل گذشته بازیکنان تیم خبرساز شد، عنوان کرد: مسئله خاصی نیست. همه تیم‌های لیگ برتری مبلغی را به بازیکنان خود پرداخت کرده‌اند. تا جایی که ما خبر داریم اکثر باشگاه‌ها با پرداختی ۶۰ تا ۷۰ درصد به پایان رسانده‌اند. تیم‌های متمول لیگ هم پرداخت صددرصدی نداشته‌اند. ما بیش از اتمام فصل پرداختی را به ۸۰ درصد رساندیم و در فوتبال عرف است ۲۰ درصد مبلغ فصل قبل برای تسویه حساب و بازیکنانی که می‌مانند یا جدا می‌شود، بحث‌های انضباطی می‌ماند. این یک موضوع ساده و معمولی است.

هتل‌های ۵ ستاره نیاز استان کرمان برای میزبانی است

وی درباره اینکه آخرین وضعیت ورزشگاه جدید شهدای صنعت مس و ایراد به چمن ورزشگاه برای میزبانی از دیدار سوپرجام، همچنین احداث هتل ۵ ستاره جدید در کرمان برای میزبانی از بازی‌های بین‌المللی عنوان کرد: جلسه‌ای که با حضور مهدی تاج، داود رفعتی و امیرحسین روشنک برای استانداردسازی ورزشگاه‌ها، کوتاه‌ترین جلسه در قیاس با دیگر جلسات برای مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان برگزار شد. کل جلسه برای هر دو باشگاه ۲۰ دقیقه طول کشید و دلیل آن اوضاع رضایت‌بخش هر دو ورزشگاه بود. توصیه‌ای که با ما شد تلاش برای احداث هتل‌های ۵ ستاره دیگری در استان کرمان با کمک مسئولان بود تا میزبانی بازی‌های بین‌المللی ملی و باشگاهی را بر عهده بگیریم. زمین‌های رفسنجان و سیرجان مشکلی ندارند و زمین چمن کرمان دچار ایراد بود که تا دو ماه آینده رفع می‌شود. در شرایطی هستیم که، چون ورزشگاه‌های آزادی و تختی آمادگی ندارند امکان میزبانی در استان کرمان وجود دارد منتهی با افزایش هتل‌های ۵ ستاره ممکن می‌شود.

پارسال برای پرداخت حق عضویت سخت‌گیری نشد

پورمحمدی درباره جریمه ۵ میلیاردی باشگاه‌های لیگ برتری که اسامی ۱۶ بازیکن خود را تا ۶ مرداد به سازمان لیگ ارائه نکرده‌اند و مس رفسنجان هم در میان این باشگاه‌ها دیده می‌شود، تصریح کرد: هر سال حق عضویت که باید باشگاه به فدراسیون بپردازد تا دو سال پیش سازمان لیگ از محل درآمد‌هایی که داشت و باید به باشگاه‌ها می‌داد، پرداخت می‌کرد. از پارسال سازمان لیگ اعلام کرد ربطی به این سازمان ندارد ولی سخت‌گیری نشد و در اقساط پرداخت شد. از یک ماه پیش به باشگاه‌ها فشار آوردند تا به صورت نقدی حق عضویت پرداخت شود و اگر اجرا نشود به کمیته انضباطی ارجاع و باشگاه‌های جریمه میلیاردی می‌شوند. در این موضوع نامه‌های تند و تیزی زده شد و برخورد‌های تندی با باشگاه‌ها شد.

سازمان لیگ به صورت نقدی درآمد باشگاه‌ها را نمی‌دهد

وی افزود: ۱۶ بازیکن همه باشگاه‌ها آماده هستند ولی فدراسیون اعلام کرده تا زمانی که حق عضویت پرداخت می‌شود، اجازه باز شدن سامانه را برای ثبت بازیکن نمی‌دهیم. سه بازیکن بخشی را پرداخت و الباقی را چک داده‌اند. دیگر باشگاه‌ها هم در حال انجام هستند ولی انتقادی که باشگاه‌ها دارند این است که وقتی سازمان لیگ به صورت نقدی درآمد باشگاه‌ها را نمی‌دهد باشگاه‌ها هم برای پرداخت نقدی به مشکل می‌خوردند. باشگاه مس بخشی از حق عضویت را پرداخت کرده که مورد قبول فدراسیون نبوده و امروز بخش دیگری را پرداخت می‌کنیم تا با پرداخت بخش زیادی از حق عضویت، سامانه برای ثبت بازیکنان باز شود.  

انتهای پیام/

ارسال نظر