صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در تهران و با حضور اقشار مختلف؛

پیکر شهید «میلاد بیدی» مدافع حرم و مستشار نظامی کشورمان تشییع شد

مراسم تشییع پیکر شهید میلاد بیدی مدافع حرم و مستشار نظامی کشورمان صبح امروز در تهران با حضور اقشار مختلف برگزار شد.
کد خبر : 925498

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تشییع پیکر شهید میلاد بیدی مدافع حرم و مستشار نظامی کشورمان صبح امروز در تهران با حضور اقشار مختلف برگزار شد.

بر اساس این گزارش، عصر روز گذشته(جمعه ۱۲ مرداد) نیز مراسم وداع با پیکر این شهید با حضور خانواده شهید و جمعی از مسئولان نظام در معراج شهدای تهران برگزار شد.

محمد شیری شهردار منطقه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و جهان اسلام گفت: منطقه 15 خاستگاه 2000 شهید والامقام دفاع مقدس است و پس از دوران دفاع مقدس نیز در عرصه های مختلف به ویژه در محور مقاومت شهدای بسیاری از باب الرضای پایتخت تقدیم اسلام شده است.

وی با اشاره به جنایت های ددمنشانه رژیم خونخوار و کودک کش صهیونیستی افزود: رژیم صهیونیستی که  نفس های آخر خود را می کشد با شهادت زنان و کودکان مظلوم غزه  پستی و زبونی خود را بیش از پیش برای همه اثبات کرد و به امید خدا ظلم آنها با نابودیشان از صفحه روزگار پایان خواهد یافت.

شهردار منطقه به مراسم باشکوه تشییع شهید مدافع حرم سعید علی دادی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: امروز هم با حضور خیل عظیم مردم شهید پرور و  قدرشناس باب الرضای تهران پیکر مطهر شهید القدس «میلاد بیدی» تشییع شد.
شیری با بیان اینکه شهدا همه وجود خود را در طبق اخلاص گذاشتند، تاکید کرد: جهان اسلام به شهدای مقاومت افتخار می‌کند و امیدوارم ما نیز بتوانیم مسیر شهدا را ادامه دهیم.

شهید میلاد بیدی ساکن محله مسعودیه بود که در جنایت حمله تروریستی اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در قطعه ۵۰ گلزار شهدا در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.
همچنین مراسم گرامیداشت این شهید دوشنبه، ساعت ۱۶ الی ۱۸ در محله افسریه تهران در مسجد جامع حضرت صدیقه کبری (س) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر