صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۵۵ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۳

رهبر انصارالله: جنایت ترور شهید هنیه، برخی کشورهای عربی را رسوا کرد

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت جنایت هدف قرار دادن و ترور اسماعیل هنیه، اروپایی‌ها و برخی از کشورهای عربی را که حتی به اتخاذ مواضعی در حد محکوم کردن اتخاذ کنند، رسوا کرد.
کد خبر : 925378
 

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه پنجشنبه همزمان با ورود پیکر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به قطر، سخنرانی کرد.

سید الحوثی تصریح کرد: صمیمانه ترین تسلیت خود را به خانواده‌های شهیدان فؤاد شکر و اسماعیل هنیه و همچنین ملت‌های لبنان و فلسطین و امت اسلام عرض می‌کنم همچنین به خانواده شهدای الحشد الشعبی که در نتیجه تجاوز اخیر آمریکا جان باختند و مقاومت عراق تسلیت می‌گوییم.

رهبر انصارالله ادامه داد: شهادت رهبران همیشه تأثیر زیادیروی انگیزه اصحاب مقاومت برای ادامه راه داشته است و دشمن صهیونیست با افزایش جنایات، خود را به سقوط اجتناب ناپذیر وعده الهی نزدیک می کند.

رهبر جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: ترور فرمانده هنیه نقض آشکار تمام آداب و رسوم و مقدسات است. ترور هنیه اروپایی ها و برخی کشورهای عربی را که مواضعشان حتی به حد محکومیت هم نرسید، رسوا کرد.

وی تأکید کرد شهید هنیه سهم عمده و برجسته در خدمت به قضیه و آرمان عادلانه و مقدس فلسطین و آزادسازی فلسطین و مسجد الاقصی شریف داشت.

سید عبدالملک الحوثی همچنین با اشاره به شهادت فواد شکر فرمانده شاخص حزب الله لبنان گفت: جنایت حمله به حومه جنوبی بیروت و هدف قرار دادن فؤاد شکر، یک تجاوز آشکار و جنایت خطرناک بود.

وی خاطرنشان کرد: سطح تشدید تنش به سفر نتانیاهو جنایتکار به آمریکا و همزمان با تحرکات آمریکا در خلیج فارس و مدیترانه مرتبط است. آمریکا شریک جنایتکار و در عین حال فریبکار است که از ضرورت جلوگیری از گسترش جنگ صحبت می کند و سپس از آن حمایت می کند.

سید الحوثی اضافه کرد: در تاریخ جنبش حماس، دشمن با هدف قرار دادن رهبران مقاومت از جمله شیخ احمد یاسین نتوانست در عزم و اراده مبارزه سستی و خللی ایجاد کند و نتوانست شراره مبارزه و جهاد را در وجود آنان خاموش کند.

رهبر انصارالله یمن تأکید کرد شهادت این رهبران تاثیر زیادی در تشویق مبارزان و رزمندگان مقاومت برای ادامه مسیر مقاومت داشت و موجب تقویت جهاد بیش از پیش شد.

وی افزود: این در حالی است که ایران و بقیه طرف های محور مقاومت مواضعی مشخص دارند و پاسخ به تجاوز اسرائیل در دست اقدام است.

رهبر انصارالله ادامه داد: برخی از رژیم‌های عرب بعد از حادثه تیراندازی به ترامپ بلافاصله بیانیه محکومیت‌آمیز صادر کردند، اما هیچ بیانیه‌ای درمحکومیت ترور رهبران مقاومت صادر نکردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: الحوثی یمن
ارسال نظر