صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیام تسلیت سخنگوی قوه قضائیه برای شهادت اسماعیل هنیه:

صهیونیست‌ها با این ترور راه زوال خود را هموارتر کردند

سخنگوی قوه قضائیه در پیام تسلیتی به مناسبت ترور منجر به شهادت اسماعیل هنیه تاکید کرد: قهرمانان مقاومت، از ابتدا بر عقیده راسخ محو تروریسم دولتی صهیونیست‌های جنایت کار، کودک کش و اشغالگر از صفحه روزگار ایستادگی کردند.
کد خبر : 925340

در پیام تسلیت سخنگوی قوه قضائیه تاکید شد.



به گزارش حوزه سخنگوی قوه قضائیه؛ اصغر جهانگیر سخنگو و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در پی شهادت دکتر اسماعیل هنیه و شهید فواد شکر و همراهان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن کامل این پیام تسلیت بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

ترور رذیلانه منجر به شهادت رادمردان جهاد و مقاومت، مبارزان خستگی ناپذیر جبهه مقابله با مستکبران و فرماندهان پر آوازه نبرد علیه صهیونیسم جهانی، شهید القدس دکتر اسماعیل هنیه و شهید القدس فواد شکر و همراهان ایشان به دست ناپاک‌ترین مفسدان عالم، مایه تاسف و تاثر عمیق شد.

این سلحشوران و مجاهدان فی سبیل‌الله در راه نیل به آرمان تحقق یافتنی آزادی قدس شریف و زدودن لکه ننگ بر دامن جهان اسلام، عمر با برکت خویش را دلیرانه و غیورانه؛ صرف نمودند.

قهرمانان مقاومت، از ابتدا بر عقیده راسخ محو تروریسم دولتی صهیونیست‌های جنایت کار، کودک کش و اشغالگر از صفحه روزگار ایستادگی کرده و همواره شهادت را بیش از جان شیرین، عزیز می‌پنداشتند.

دلاورمردان جبهه مقاومت، در این راه، جان خود را بر کف دست نهاده، از راحتی دنیا دل کنده، راه سرافرازانه مبارزه به جای راحت طلبی را برگزیده، برای اعتلای تفکر ناب آزادی قدس، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و در همین مسیر نیز، به فیض عظمای شهادت مفتخر گشتند.

بی‌شک دشمنان جنایت پیشه صهیونیست نیز با ارتکاب این ترور رذالت آمیز و آلوده کردن دستان کثیف خویش به خون پاک این مجاهدان مظلوم، راه بی بازگشت زوال و پایان شوم خود را هموار‌تر از گذشته ساختند.

اینجانب با تسلیت شهادت این بزرگ مردان دلیر جبهه مقاومت به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت‌های آزاده و سلحشور فلسطین لبنان و ایران و خانواده‌های مکرم آنان بویژه رزمندگان جبهه مقاومت در جنبش حماس و حزب الله لبنان و بالاخص به سید مقاومت حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله؛ بر عهد همیشگی ملل اسلامی نسبت به ضرورت پایمردی در راه آرمان قدس و محو اشغالگری و غصب سرزمین‌های اسلامی و همچنین تنبیه شدید و پشیمان کننده جنایت کاران سیاه چهره صهیونیست تاکید و رحمت و مغفرت روزافزون برای شهدای راه آزادگی از حضرت حق مسألت دارم.

اصغر جهانگیر
سخنگو و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه

انتهای پیام/

ارسال نظر