صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۰ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳
در گفت‌وگو با آنا؛

احمدی: انتقامی سخت‌تر از وعده صادق از اسرائیل خواهیم گرفت

نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به ترور اسماعیل هنیه گفت: رژیم صهیونیستی در انتظار پاسخ کوبنده و انتقام سخت از سمت جبهه مقاومت و به ویژه ایران باشد؛ رژیم کودک‌کشی که هیچ خط قرمزی را برای خود قائل نیست.
کد خبر : 925220

محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه گفت: رژیم صهیونیستی در انتظار پاسخ کوبنده و انتقام سخت از سمت جبهه مقاومت و به ویژه ایران باشد؛ رژیم کودک کشی که هیچ خط قرمزی را برای خود قائل نیست.

وی افزود: ترور شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی که مهمان ما در ایران بود، نشان دهنده زوال این رژیم در آینده نزدیک است. خشونت های چنینی که در هیچ مسلکی وجود ندارد؛ نشان از ضعف و استیصال این باند تروریستی به فرموده رهبر انقلاب است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استقبال آمریکا از نتانیاهو و همسرش نشان دهنده آلوده بودن دستش در این حادثه است. مردم ایران نشان دادند همیشه پای ارزش های انقلاب و جبهه مقاومت هستند و اگر اسراییل کودک‌کش و غاصب فکر می کند با این اقدامات می تواند جبهه مقاومت را تضعیف و یا فلسطین را وادار به تسلیم کند؛ کور خوانده است و بالعکس این حرکت باعث اتحاد گروه های مقاومت خواهد شد و حتما یک انتقام سختی را از رژیم کودک کش و باند ترور خواهند گرفت. 

احمدی گفت: این ترور باید هشداری باشد برای حاکمان و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به کسانی که چه در داخل و چه در خارج می گویند ما با شعار علیه آمریکا و اسرائیل موافق نیستیم. انتقامی بسی از سخت‌تر از وعده صادق از اسرائیل خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر