صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۱ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

انتشار آمارنامه تجهیزات پزشکی برای دومین سال

معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از انتشار آمارنامه تجهیزات پزشکی برای دومین سال پی در پی خبر داد.
کد خبر : 925202

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسحاق عامری سیاهویی، اظهار کرد: اطلاعات موجود در آمارنامه تجهیزات پزشکی فصل جدیدی برای فعالن و ذی نفعان این حوزه تلقی می‌شود و افرادی که به دنبال سرمایه گذاری و فعالیت در این حوزه هستند می‌توانند با دسترسی به اطلاعات آن، راه هموارتری را طی کنند.

وی با اشاره به اینکه دسترسی به آمار رسمی تجهیزات پزشکی به تحقق شعار سال در راستای «جهش تولید با مشارکت مردم» کمک می‌کند، عنوان کرد: انتشار این اطلاعات در دومین سال پیاپی به منظور شفافیت و تحقق ایجاد اتاق شیشه‌ای در حوزه تجهیزات پزشکی بوده است.

معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: آمارنامه دارویی نقشه راهی برای برنامه ریزی و تامین اقلام مورد نیاز این حوزه توسط ذینفعان بوده و علاوه بر اطلاعات آمارنامه سال ۱۴۰۱، دارای اطلاعاتی از جمله «نوع تامین ارز» برای اقلام مختلف است؛ براین اساس میزان نیاز ارزی کشور به انواع ارز ترجیحی (۴۲۰۰ تومانی و ۲۸۵۰۰ تومانی) و ارز غیرترجیحی (ارز تالار دوم) به تفکیک اقلام مشخص می‌شود.

به گفته وی آمارنامه تجهیزات پزشکی سال ۱۴۰۲ که از طریق پنجره شفافیت سازمان غذا و دارو (publicbi.fda.gov.ir) و بصورت مستقیم (با نام کاربری عمومی Publicuser و رمز عبور Public@۱۲۳۴۵) در دسترس است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تجهیزات پزشکی
ارسال نظر