صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۷ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

رئیس فرهنگستان علوم، انتصاب عارف و حاجی‌میرزایی را تبریک گفت

دکتر محمدرضا مخبردزفولی، رئیس فرهنگستان علوم در پیامی انتصاب دکتر حاجی‌میرزایی به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور و دکتر محمدرضا عارف به عنوان معاون اول رئیس جمهور را تبریک گفت.
کد خبر : 925188

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدرضا مخبردزفولی، رئیس فرهنگستان علوم در پیام‌هایی جداگانه انتصاب دکتر حاجی‌میرزایی به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور و دکتر محمدرضا عارف به عنوان معاون اول رئیس جمهور را تبریک گفت. متن دو پیام بدین شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر حاجی‌‎میرزاییرئیس محترم و معزز دفتر رئیس جمهوربا سلام و تحیتحسن اعتماد رئیس‌جمهور محترم و انتصاب شایسته شما به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور که نشان از شایستگی و تجارب درخشان جنابعالی دارد را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.مسلما حضور شما برادر ارجمند که دارای سوابق گران‎بهای فرهنگی و تربیتی هستید در این جایگاه موجب رشد و پیشرفت روزافزون کشور خواهد بود.از خداوند متعال دوام توفیقات شما در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواستارم.

محمدرضا مخبر دزفولی

رئیس فرهنگستان علوم

متن پیام دکتر محمدرضا مخبردزفولی، به دکتر محمدرضا عارف بدین شرح است:

استاد ارجمند جناب آقای دکتر عارفمعاون اول محترم و معزز رئیس‌جمهوربا سلام و تحیتانتصاب شایسته جنابعالی به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.بی‌شک حضور شما دانشمند گرانمایه که از نخبگان علمی کشور و دارای سوابق ارزشمند در حوزه های گوناگون به ویژه علم و آموزش کشور هستید در جایگاه معاون اولی رئیس‌جمهور تعالی‌بخش روزافزون ایران عزیز خواهد بود. انتصاب یک عضو برجسته فرهنگستان علوم در جایگاه معاون اولی، نشان از توجه بالای رئیس‌جمهور محترم به نخبگان علمی و دانشمندان بوده و به فضل الهی آثار و برکات فراوانی در جهت حل مسائل کشور و پیشرفت ایران اسلامی خواهد داشت. دوام توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواهانم.

محمدرضا مخبر دزفولی

 

انتهای پیام/

برچسب ها: مخبر دزفولی
ارسال نظر