صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۸ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

ضرورت معرفی ظرفیت‌های آموزش پزشکی ایران به خارج از کشور

دبیر شورای بین الملل معاونت آموزشی وزارت بهداشت، بر ضرورت آشنایی سیاستگذاران و مدیران دانشگاه ها با محورهای اصلی بین المللی سازی آموزش علوم پزشکی تاکید کرد.
کد خبر : 925178

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نیلوفر پیکری، دبیر شورای بین الملل معاونت آموزشی وزارت بهداشت، با اشاره به برگزاری پنجمین کارگاه بین المللی سازی آموزش عالی در علوم پزشکی، گفت: این کارگاه به منظور توانمند سازی اعضای هیات علمی، مدیران، مسئولان و کارشناسان حوزه بین الملل در کلان مناطق آمایشی کشور برگزار می‌شود.

وی هدف از این کارگاه را آشنایی مخاطبین و فراگیران حوزه بین الملل، با محور‌های بین المللی سازی آموزش عالی علوم پزشکی خواند و تصریح کرد: تمرکز اصلی این کارگاه‌ها بر مباحثی همچون بازاریابی آموزش عالی در حوزه بین الملل، معرفی سامانه educationiran که عرضه پتانسیل‌های ایران را بر عهده دارد، تفاهم نامه ها، پذیرش دانشجو و مسئله پژوهش در آموزش بین الملل خواهد بود.

پیکری از همکاری کالج بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در برگزاری این کارگاه خبر داد و یادآور شد: در هر کلان منطقه، این کارگاه‌ها با مشارکت سیاستگذاران و افراد موثر در حوزه بین الملل، چه در زمینه آموزش و چه در حوزه بین الملل برگزار خواهد شد و خوشبختانه کارگاه امروز با استقبال خوبی از سوی روسای دانشگاه‌ها که سیاستگذارن اصلی هستند، مواجه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر