صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۱ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳
در جلسه امروز شورای نگهبان؛

آیت‌الله جنتی شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت/ جبهه جهانی مقاومت باصلابت‌تر به مسیرش ادامه خواهد داد

دبیر شورای نگهبان گفت: جبهه جهانی مقاومت باصلابت‌تر به مسیرش ادامه خواهد داد.
کد خبر : 925168

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) این شورا با گرامیداشت سالروز شهادت امام سجاد (ع) به روایتی اظهار داشت: امام زین‌العابدین (ع) و حضرت زینب (س) روایتگران راستین حادثه کربلا بودند و یزیدیان را رسوا کردند.

وی در ادامه شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در پی جنایت تروریستی را به امت اسلامی و به ویژه مجاهدان جبهه جهانی مقاومت تبریک و تسلیت گفت.

آیت‌الله جنتی در همین رابطه اظهار داشت: جبهه جهانی مقاومت محکم‌تر و با صلابت‌تر از گذشته به مسیرش ادامه خواهد داد. مجاهدان متعلق به این جبهه به فطرت پاک خویش لبیک گفته‌اند و در مسیر آزادگی، جهاد می‌کنند و برای این مجاهدان خداباور، شهادت در راه آرمان‌های مقدس‌شان، رستگاری ابدی است.

آرزوی موفقیت برای نهمین رئیس‌جمهور

دبیر شورای نگهبان همچنین به برگزاری مراسم‌های تنفیذ و تحلیف دکتر مسعود پزشکیان ریاست‌جمهوری اشاره کرد و بیان داشت: آنچه در پنجاه روز گذشته در کشور اتفاق افتاد جلوه‌ای از کارآمدی نظام مردم‌سالاری دینی بود.

وی تاکید کرد: با اتکا به قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی ایران به عنوان میثاق ملی می‌توان مشکلات پیش روی کشور را حل کرد.

آیت‌الله جنتی در پایان عنوان کرد: توفیق رییس‌جمهور محترم و همکاران‌شان در خدمت صادقانه به مردم را از خداوند بزرگ خواهانیم و امیدواریم با مجاهدت در جهت تحقق مفاهیم متعالی متن سوگندنامه ریاست‌جمهوری، زمینه‌ساز اعتلای کشور شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر