صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۸ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

درخواست استقلال از سازمان لیگ برای بازی در مشهد/ روشنک: اگر چنین درخواستی برسد مشکلی وجود ندارد

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد هنوز درخواست کتبی از استقلال برای برگزاری مسابقات این تیم در مشهد ارائه نشده اما اگر این اتفاق رخ بدهد مشکلی وجود ندارد.
کد خبر : 925144

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، از صبح امروز شایعاتی مبنی بر درخواست باشگاه استقلال از سازمان لیگ برای برگزاری بازی های این تیم در ورزشگاه امام رضای شهر مشهد مطرح شده و ظاهرا این باشگاه به دلیل کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه تختی تهران چنین درخواستی را مطرح کرده است.

خبرنگار ورزشی آنا به همین دلیل با امیر حسین روشنک تماس گرفت که وی گفت: من از صبح امروز در جلسه حضور دارم و نامه ای مکتوب از استقلال دریافت نکرده ام مگر اینکه در این چند ساعت نامه ارسال شده باشد. در هر صورت اگر چنین درخواستی وجود داشته باشد ما به باشگاه ها اعلام کردیم دو زمین را به سازمان لیگ معرفی کنند و مشکلی برای این مساله وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به اینکه هنوز برخی از استادیوم های کشور آماده نیست قرار است همه جور همکاری را با باشگاه ها برای برگزاری بازی ها داشته باشیم و در صورتی که آنها خودشان به این نتیجه برسند که می توانند در یک استادیوم دیگر میزبانی کنند سازمان لیگ منعی نخواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر