صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۵ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳
مدیر ورزشگاه نقش جهان:

بازی ایران و قرقیزستان در نقش جهان برگزار می‌شود/ حل مشکلات ورود بانوان زمانبر است+فیلم

مدیر ورزشگاه نقش جهان گفت: بازی تیم ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان قطعی است.
کد خبر : 925033

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد پورجم در آخرین نشست استانداردسازی ورزشگاه‌ها درباره احتمال برگزاری بازی تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان اظهار کرد: شرایط ورزشگاه از لحاظ ایمنی و استانداردسازی کامل است. این موضوع به تاج اطلاع داده شد، یک سری موارد هم گفته شد که به اطلاع باشگاه‌ها خواهیم رساند. قرار شده باز هم مدیران تیم در این رابطه صحبت کنند.  

مدیر ورزشگاه نقش جهان درباره اینکه وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان نابسامان است، گفت: درباره چمن قرار شد مدیران فدراسیون با مدیران باشگاه صحبت کنند و به جمع‌بندی برسند. موضوع خاصی نیست، قطعاً چمن ورزشگاه به بازی سپاهان و الاهلی در لیگ نخبگان آسیا می‌رسد. موضوع خاصی نیست.

پورجم در واکنش به این موضوع که سرمربی سپاهان از وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان رضایت نداشته و چرا محافظت از زمین چمن به خوبی صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: عملیات محافظت از چمن انجام می‌شود. این جور نیست که انجام نشود. یک شرایط خاص آب و هوایی است که مورد خاصی نیست. یک فصلی است که رد می‌شود و موضوع یکی دو ماهه است.  

وی درباره احتمال برگزاری دیدار ایران و قرقیزستان در ورزشگاه نقش جهان تأکید کرد: دوستان این موضوع را قطعی کردند. ان‌شاءالله که اتفاق خوبی بیفتد.

پورجم در مورد ورود بانوان به ورزشگاه نقش جهان گفت: ورود بانوان مشکل زیرساختی را که داخل کاسه ورزشگاه باشد ندارد. اما یک سری موارد ورودی‌ها است که باید برطرف شود. کمی زمان بر است تا حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر