صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۳۶ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳

سامانه تایید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور فعال شد

سامانه مشاهده تأیید سوابق تحصیلی مجدداً فعال و امکان مشاهده و تأیید سوابق برای تمام داوطلبان فراهم شده است.
کد خبر : 924986

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به اطلاع داوطلبان ورود به آموزش عالی می‌رساند سامانه مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی مجدداً فعال و امکان مشاهده و تأیید سوابق برای تمامی داوطلبان فراهم شده است؛ دراین‌خصوص، ضروری است داوطلبان نسبت به موارد زیر توجه لازم را به عمل‌آورند:

۱-تمام داوطلبان اعم از دانش‌آموزان سال جاری و فارغ‌التحصیلان برای اعمال سوابق تحصیلی در فرایند ورود به آموزش عالی و آزمون سراسری ملزم به مراجعه به سامانه و تأیید سوابق تحصیلی خود می‌باشند (در صورت عدم مراجعه به سامانه یادشده یا عدم تأیید سوابق تحصیلی، نمره کل سابقه تحصیلی به مراجع مربوطه ارسال نخواهد شد).

۲-داوطلبانی که قبلاً (اردیبهشت‌ماه سال جاری) نسبت به تأیید سوابق تحصیلی خود اقدام و کد رهگیری دریافت نموده‌اند، نیاز به مراجعه مجدد به سامانه ندارند. شایان‌ذکر است، برای این گروه از افراد که سوابق خود را تأیید نموده‌اند، امکان اعلام مغایرت در سوابق تحصیلی وجود ندارد.

۳-ورود به سامانه مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی از طریق سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org صورت می‌گیرد. برای این منظور، داوطلبان می‌بایست پس از ورود به سامانه از بخش ثبت‌نام در آزمون، آزمون سراسری و «ورود به سایت آموزش و پرورش برای مشاهده سوابق تحصیلی» اقدام نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر